نظرسنجی:

بایدن اوضاع اقتصادی آمریکا را بدتر کرده است

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد آمریکایی‌ها معتقدند بایدن از زمان تصدی ریاست جمهوری، اوضاع اقتصادی را خرابتر کرده است.

بر اساس داده‌های یک نظرسنجی جدید در آمریکا، بیش از نیمی از آمریکایی‌ها بر این باورند که وضعیت اقتصادی در آمریکا به دلیل سیاست‌های دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا بدتر شده است.

به گزارش اسپوتنیک، کانال فاکس نیوز که این نظرسنجی را انجام داده است، خاطرنشان می‌کند: "۲۵ درصد فکر می‌کنند کاخ سفید اقتصاد را بهبود بخشیده است. در حالی که دو برابر این تعداد عقیده دارند که اوضاع را بدتر کرده است (۵۲ درصد) و از هر پنج درصد یک نفر می‌گویند که تأثیری نداشته است (۲۲ درصد).

از هر ده نفر هشت نفر در آمریکا به طور کلی از وضعیت بد اقتصاد این کشور صحبت می‌کنند.

نارضایتی از وضعیت عمومی در کشور از ابتدای ریاست جمهوری بایدن افزایش یافته است: این رقم به ۷۰ درصد از نظرسنجی‌شوندگان در مقابل ۵۳ درصد در آوریل ۲۰۲۱ رسیده است که در طول نظرسنجی پس از نتایج ۱۰۰ روز اول ریاست جمهوری بایدن در سال ۲۰۲۱ ثبت شده است.

اکثریت آمریکایی‌ها سیاست خارجی بایدن (۵۵ درصد)، سیاست اقتصادی (۶۱ درصد)، سیاست مهاجرت (۶۱ درصد) و اقدامات ضدتورم او (۶۷ درصد) را قبول ندارند. به طور کلی، ۵۸ درصد از آمریکایی‌ها کار جو بایدن به عنوان رئیس‌ جمهور را تایید نمی‌کنند.

این نظرسنجی که از ۱۱ تا ۱۴ آگوست توسط شرکت‌های مشاوره Beacon Research و Shaw & Company Research انجام شد، از ۱۰۰۲ رای دهنده ثبت نام شده در آمریکا با حاشیه خطای سه درصدی نظرسنجی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار