ساکنان پرند همچنان در انتظار احداث مترو

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از تاخیر در احداث متروی پرند استان تهران گلایه کرد.

با توجه به رشد و توسعه کلانشهر و افزایش جمعیت، مترو به عنوان اصلی‌ترین وسایل حمل و نقل عمومی نقش بسیار مهمی در جابجایی مسافران ایفا می‌کند.
 این وسیله حمل و نقل عمومی یکی از مهمترین راهکار‌های حل مشکل ترافیک و آلودگی هوا شناخته شده است ایمنی بسیار بالا، راحتی و آسایش مسافران، کاهش مصرف انرژی، سرعت مناسب، از جمله مزیت‌های قطار شهری نسبت به سایر وسایل نقلیه عمومی است.
شهرستان پرند در استان تهران واقع شده است. افرادی که در این شهرستان ساکن هستند به دلیل تحصیل و یا شغل به تهران سفر می‌کنند. اما احداث نشدن این مترو مشکلات فراوانی را برای اهالی این شهرستان به وجود آورده است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به حل این مشکل شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

 سلام با احترام اینجانبان امضاء کنندگان که ساکن کلان شهر جدید پرند هستیم. مدت ۱۴ سال است که کلنگ احداث متروی شهر پرند زده شده و همه سال وعده زود هنگام افتتاح مترو را جهت این کلان شهر محروم و مستضعف نشین دور افتاده از پایتخت را می‌دهند، اواخر سال گذشته این پروژه مهم ملی که ۱۹ کیلومتر باقیمانده خط یک مترو است صادر و قرار شد که خرداد ماه ۱۴۰۲ مترو پرند افتتاح شود.  هم اکنون تقریبا بیش از ۹۵ درصد کار به اتمام رسیده، منتهی خبر‌های رسیده حاکی از آنست که مجددا افتتاح این پروژه به ماه‌های بعد موکول شده است. شایان ذکر است به دلیل فاصله زیاد این شهر تا شهر تهران، همه روزه ما با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند. 
مردم نمایندگی از مردم و ساکنان و قشر ضعیف پرند، از جنابعالی استدعا داریم نسبت به پیگیری موضوع در روز‌های باقیمانده به هفته دولت، تمهیدات لازم را اجرا کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۱:۵۹ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
سلام. خسته شدیم از وعده های تکراری
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۱:۵۸ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
سلام. خسته شدیم از وعده های تکراری
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۳:۱۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
سلام از بس وعده دادند ،خسته شدیم ،ما مردم شهر پرند از دادستان محترم رباط کریم خواهشمندیم در مورد مترو پرند با قاطعیت برخورد کند ممنون
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۲۰:۳۶ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
سلام،درخواست ورود دادستان محترم رباط کریم رابه قضیه مترو پرند و محاکمه مقصرین در تاخیر و افتتاح آنرا داریم ،تاخیری که هر روز مردم شهر پرند تاوان آنرا با به خطر انداختن جان و مال خود در جاده های مرگ پرداخت میکنند
Iran (Islamic Republic of)
مهدی گزاوندی
۱۳:۵۸ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
درخواست راه اندازی مترو پرند اسلامشهر
Germany
مهدی گزاوندی
۱۳:۱۱ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
درخواست راه اندازی مترو پرند
آخرین اخبار