مدودف: شکست غرب در اوکراین اجتناب ناپذیر است

معاون رئیس شورای امنیت روسیه شکست غرب در اوکراین را حتمی دانست.

«دیمیتری مدودف» معاون رئیس شورای امنیت روسیه، در پیامی تلگرامی با بیان آنکه مقام‌های غربی در نهایت مجبور به درخواست مذاکره و صول توافق خواهند شد، شکست کشورهای غربی در اوکراین را اجتناب‌ناپذیر دانست.

مدودف در این پیام تلگرامی نوشت: «پس از مدتی ​​مقامات غربی تغییر خواهند کرد؛ نخبگان آنها خسته شده و التماس برای مذاکره و توقف درگیری خواهند کرد. ضدحمله‌ها دفع خواهند شد اما ما نباید تا زمانی که دولت فعلی اوکراین کاملاً از بین برود متوقف شویم، ما چاره ای نداریم: یا رژیم سیاسی متخاصم آنها را نابود خواهیم کرد یا غرب جمعی در نهایت روسیه را تکه تکه خواهد کرد.»

مدودف در ادامه تاکید کرد: «بنابراین تنها راه خلع کامل ماشین دولتی یک کشور متخاصم و تضمین مطلق وفاداری برای آینده است.»

جنگ اوکراین نخستین جنگ گسترده در قاره اروپا پس از اتمام جنگ جهانی دوم در سال ۱۹۴۵ تاکنون محسوب می‌شود که هزینه‌های سنگینی را بر دوش طرف‌های مخاصم تحمیل کرده است. گرچه جبهه غرب به رهبری واشنگتن بار سنگین هزینه‌های جنگ طرف اوکراینی را به دوش کشیده است، اما داده‌های آماری نشان می‌دهد غول‌های تسلیحاتی آمریکا سود سرشاری از این جنگ برده‌اند و این را روسیه بار‌ها تاکید کرده است.

آمریکا و کشور‌های غربی تاکنون ده‌ها میلیارد دلار کمک تسلیحاتی به اوکراین ارسال کرده اند. داده‌های آماری نشان می‌دهد میزان بدهی‌های کی‌یف برای نخستین بار از تولید ناخالص داخلی این کشور پیشی گرفته که خبر خوبی برای کشور جنگ زده اوکراین نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
امیدوارم شاهد باشم این اشخاص بعد از مرگشون مورد نفرت قرار می گیرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
تاریخ را نمیشود نادیده گرفت روسیه در طول تاریخ باعث جدا شدن قسمتهای خیلی بزرگی از کشورمان شده است . لذا امیدواریم اوکراین نیز باعث تکه تکه شدن روسیه شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۵ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
مردم خواب فرو رفته اروپا را بیدار کردی و بیداری جهانی هم شد.
آخرین اخبار