«مدیترانه با سیمون ریو» در شبکه چهار دیدنی شد

مستند «مدیترانه با سیمون ریو» با گویندگی 15 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

این مستند در گونه مستند بوم شناسی، محصول آمریکا در سال ۲۰۱۸ بوده و قرار است از شبکه چهار سیما پخش شود.

مدیر دوبله این مستند امیرصالح کسروی است. محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، مریم جلینی، ارسلان جولایی، الهام چارانی، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، محمد صادقیان، پویا فهیمی، امیربهرام کاویانپور، اسفندیار مهرتاش، علیرضا ناصحی، صنم نکواقبال، حسین نورعلی و امیر صالح کسروی این مستند هیجان انگیز را دوبله کرده اند.

در خلاصه داستان این مستند آمده است: نویسنده، جهانگرد و مجری معروف سیمون ریو به اطراف مدیترانه سفر کرده تا این منطقه تفریحی را که عکس آن در همه‌ی کارت‌های مسافرتی یافت می‌شود، بررسی کند.

این مجموعه مستند چهارقسمتی درباره کشور‌های حوزه‌ی مدیترانه و مردم و طبیعت آن است و جنبه مشاهده‌گر و گزارش گونه دارد و اطلاعات زیادی درباره‌ی موضوع در اختیار مخاطب علاقه‌مند قرار می‌دهد. به همین خاطر این مستند می‌تواند برای دوستداران مستند‌های مردم شناسی جذاب و آموزنده باشد.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل و شبکه چهار مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه‌ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی چهار سیما، برای مخاطبان پخش شود.

برچسب ها: مستند سازی ، دوبله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار