سارق پسته های کال دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان سرایان از کشف ۱۰۰ کیلو پسته کال سرقتی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه سارق و مالخر دستگیر شدند.

سرهنگ شکوهی راد فرمانده انتظامی شهرستان سرایان گفت: همزمان با فصل برداشت پسته، طرح پیشگیری از سرقت این محصول با افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس در شهرستان سرایان به مرحله اجرا گذاشته شد. 

او افزود: در اجرای این طرح که همزمان با شروع فصل برداشت پسته آغاز شد، با تلاش مأموران کلانتری  ۱۱ قائم با اشراف اطلاعاتی یک سارق و یک مالخر در این رابطه شناسایی شدند.

سرهنگ شکوهی راد ادامه داد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی پس از شناسایی سارق و مالخر، آن‌ها را در یک اقدام ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند که متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۳ فقره سرقت اعتراف کردند که در مجموع ۱۰۶ کیلوگرم پسته کال از سارقان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سرایان با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: به منظور تداوم امنیت باغات کشاورزی و رضایتمندی مردم، این طرح و طرح‌های مشابه همچنان ادامه دارد و کشاورزان را تا پایان فصل برداشت همراهی خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار