جدیدترین سرویس‌های سروش پلاس در ایام اربعین

نسخه جدید پیام‌رسان سروش‌پلاس با ارائه سه سرویس جدید در هفته سوم مرداد منتشر شد.

سرویس اعلام وضعیت، سرویس تماس‌پلاس و دستیار هوشمند زائر از جمله جدیدترین سرویس‌های این پیام‌رسان در ایام اربعین است.

سرویس تماس‌پلاس و اعلام وضعیت سروش‌پلاس که در ایام اربعین سال گذشته ارائه شده‌بود، امسال با کیفیت بهتری در اختیار کاربران قرار گرفته‌است. دستیار هوشمند زائر نیز خدمت جدیدی از نسخه جدید این پیام‌رسان است که به جهت تسهیل رفاه زائران اربعین حسینی و با بهره‌گیری از هوش مصنوعی به کاربران ارائه شده‌است.

در سرویس «اعلام وضعیت» کاربر می‌تواند بدون نیاز به اینترنت، در سریع‌ترین زمان ممکن و به صورت کاملا رایگان پیام خود را ثبت کند. این سرویس که در بستر USSD و با همکاری #۵۰۰* اجرا می‌شود، به‌ویژه در هنگام سفر و در جاده‌هایی که دسترسی به اینترنت وجود ندارد، راه مناسبی برای در ارتباط ماندن با همراهان و هم‌سفران خواهد بود.

تماس‌پلاس نیز دیگر سرویس جدید سروش‌پلاس است که امکان برقراری تماس تلفنی با مخاطبین غیرسروش‌پلاسی کاربران را فراهم کرده‌است. پیش از این کاربران این پیام‌رسان می‌توانستند به صورت درون‌برنامه‌ای با مخاطبین سروش‌پلاس خود به صورت صوتی و یا تصویری تماس برقرار کنند؛ اما با استفاده از این سرویس کاربران سروش‌پلاس می‌توانند با تمامی خطوط تلفن ثابت و تمامی اپراتور‌های تلفن‌همراه تماس بگیرند. در این سرویس نیازی به نصب برنامه برای مخاطب مقصد نبوده و صرفا کاربری که در حال برقراری تماس و شماره‌گیری است باید وارد اکانت خود در سروش‌پلاس شده باشد. 

خدمت دیگر سروش‌پلاس به زوار بین‌الحرمین «دستیار هوشمند زائر» یا سرویس جست و جوی موکب‌های مسیر پیاده‌روی اربعین است؛ این دستیار هوشمند که با فناوری هوش مصنوعی توسعه داده شده، امکان جست وجوی موکب‌های کوچک و بزرگ و خدمات رفاهی آن‌ها در مسیر‌های منتهی به کربلای معلی را برای زوار اربعین حسینی فراهم می‌کند.

از سایر خدمات پیام‌رسانی سروش‌پلاس برای زوار اربعین حسینی می‌توان به امکان «ارسال موقعیت مکانی» و «تماس صوتی و تصویری» سروش‌پلاس اشاره کرد.

برچسب ها: سروش پلاس ، پیام رسان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار