ثبت نام بیش از ۲۵ هزار گیلانی در سامانه سماح

دبیر ستاد اربعین گیلان گفت: بیش از ۲۵ هزار نفر از این استان برای حضور در مراسم باشکوه اربعین در سامانه سماح ثبت نام کردند.

روح‌الله بخشی نژاد، دبیر ستاد اربعین گیلان با اشاره به آمار ثبت نام زوار در سامانه سماح گفت: تاکنون بیش از ۲۵ هزار نفر گیلانی در سامانه سماح برای حضور در مراسم باشکوه اربعین ثبت نام کرده اند که بیش از ۲۳ هزار نفر با پرداخت حق بیمه ثبت‌نام خود را قطعی کرده‌اند.

او با بیان اینکه سایت اربعین گیلان جهت اطلاع رسانی بدون واسطه برای مردم راه اندازی شده است، افزود: ما تلاش می‌کنیم در این سایت اطلاعیه‌ها، اخبار و اطلاعات مرتبط با سفر اربعین، باید‌ها و نباید‌ها و توصیه‌های این سفر معنوی را در اختیار زوار قرار دهیم. 

دبیر ستاد اربعین گیلان تصریح کرد: امکانات خوبی از سوی دستگاه‌ها پای کار آمده تا امور برای برگزاری مراسم باشکوه اربعین تسهیل شود.

به گفته بخشی نژاد، در مرز، پارکینگ‌های مناسبی راه اندازی شده است که برای هر شبانه روز از خودرو‌های شخصی مبلغ ۲۵ هزار تومان دریافت می‌کنند و با توجه به محدودیت ناوگان حمل و نقل عمومی، توصیه بر این است زوار در صورت امکان با خودروی شخصی این سفر را انجام دهند و خودروی خود را در پارکینگ‌های مرز پارک کنند. 

 او همچنین گفت: توصیه ما به مردم برای پرداخت نذورات و کمک‌های خود به مراسم اربعین این است که هر فرد به موکب شهرستان خود کمک کند و شماره حساب مواکب شهرستان‌ها نیز در سایت اربعین گیلان در اختیار عموم مردم قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.