افزایش ۶۰ برابری قیمت برق در تگزاس

گرمای شدید و افزایش دما در ایالت تگزاس آمریکا باعث افزایش مصرف برق شده به طوری که قیمت لحظه‌ای برق در تگزاس بیش از ۶۰ برابر افزایش یافته است.

قیمت لحظه‌ای برق در تگزاس بیش از ۶۰ برابر افزایش یافت و به مرز ۵ هزار دلار نزدیک شد، زیرا شبکه برق این ایالت در تمام تابستان با سخت‌ترین شرایط تأمین انرژی مواجه است.

گرمای شدید همچنان تگزاس را می‌سوزاند و باعث می‌شود تقاضا برای برق سر به فلک بکشد و خانه‌ها و مشاغل تهویه مطبوع خود را روشن کنند.

علی‌رغم این واقعیت که مصرف برق حدود ۱۰ بار از ابتدای ژوئن به بالاترین حد خود رسیده است، شبکه برق تگزاس در بیشتر موارد هنوز هیچ نشانه‌ای از تنش عملیاتی نشان نداده است.

دلیل اصلی این امر افزایش ظرفیت تولید خورشیدی در مقایسه با تابستان گذشته است و افزایش تولید باد در عصر اغلب کاهش تولید خورشیدی در طول روز را جبران می‌کند.

استرس‌زاترین شرایط در شبکه اغلب پس از غروب خورشید روی می‌دهد، زمانی که تقاضای برق هنوز بالاست و برق خورشیدی در دسترس نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
قبض برق من پارسال 50 تومن بود امسال شده 650 تومن. افزایش= 1300 درصد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۲ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
یزد و کرمانم باید خورشیدی بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
همه جا از ارزانی برق بخاطر اتمی بودن نیروگاه های آمریکا گوش فلک را کر کرده هی پوز انرژی ارزان در آمریکا را تو سر جهان سومی میزنند و مبگفتند تو امریکا هرچه مصرف برق تان بالا باشد پول کمتری باید پرداخت کنید حالا داره دروغ ها یکی یکی بر ملا میشود
Iran (Islamic Republic of)
جاسم داغری
۲۲:۱۸ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
قبله شما تگزاس شده هر چه انجام بدن شما هم کپی آن را در کشور اجرا می کنید. اونها حقوقشان به هزار دولار می گیرند و ما به نانو ریال حقوق می گیریم. ولی گرانی هماهنگ با تگزاس هست.
انا لله و انا الیه راجعون ولاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم.
-
ناشناس
۰۶:۵۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
مرد حسابی چه ربطی داشت صم بکم و...
آخرین اخبار