پیگیری بازگشت چند جایگاه سی ان جی تعطیل شده به مدار

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان یزد از پیگیری برای بازگشت به چرخه سوخت رسانی این جایگاه‌ها خبر داد.

 انتظاری مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان یزد با بیان اینکه چهار جایگاه CNG در شهر یزد دچار مشکل فنی شده اند، گفت: مالک این جایگاه‌ها شهرداری یزد است و مکاتبات زیادی با آن‌ها برای پیگیری تعمیرات این جایگاه‌ها صورت گرفته است.

 او افزود:، چون هزینه‌های تعمیرات بالا است و مبالغ سنگینی را می‌طلبد، شاید در بحث تامین نقدینگی شهرداری با مشکل مواجه شده است.

انتظاری گفت: پیگیری‌های لازم را خواهیم داشت تا هر چه زودتر این جایگاه‌ها به چرخه توزیع سوخت برگردند.

او ادامه داد: هم اکنون تعداد جایگاه‌های CNG در شهر یزد به تعدادی است که این جایگاه‌ها با ۵۰ الی ۶۰ درصد ظرفیت کار می‌کنند و فشاری روی دیگر جایگاه‌ها نیست.
 مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان یزد همچنین در رابطه با کارت سوخت بنزین گفت: با اقدامات بسیار خوبی که صورت گرفته است در کمترین زمان ممکن تولید و ارسال کارت به متقاضیان صورت می‌گیرد. 

انتظاری عنوان کرد: با توجه به آمار سامانه هوشمند استان یزد، همه مردم استان کارت سوخت خودشان را دریافت کرده اند و اگر کارت سوخت به دستشان نرسیده است از طریق اداره پست می‌توانند پیگیری کنند.

او از شهروندان خواست هنگام مراجعه به جایگاه‌ها از کارت شخصی خودشان استفاده کنند.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان یزد افزود: طبق قانون بودجه ۱۴۰۲ تا پایان شهریور، ۹۰ درصد سوخت گیری داخل جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی باید با کارت شخصی انجام شود.

برچسب ها: جایگاه cng ، تعمیرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار