شهیدان رجایی و باهنر در اخلاص و صداقت بی‌نظیر بودند

شهیدان رجایی و باهنر در ایمان و اخلاص و صداقت بی‌نظیر بودند و خدمات ارزنده‌ای برای کشور انجام دادند.

موسی انصاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات چهارمحال و بختیاری در جلسه بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و شهدای ۱۷ شهریور گفت: شهیدان رجایی و باهنر، از جمله افرادی بودند که در ایمان و اخلاص و صداقت بی‌نظیر بودند و خدمات ارزنده‌ای برای کشور انجام دادند.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام اربعین حسینی افزود: برنامه‌ای در مرکز استان با محوریت جاماندگان اربعین حسینی برگزار می‌شود و مردم در روز اربعین، از سمت امامزاده سبزپوش به سمت امامزادگان دوخاتون حرکت می‌کنند.


بیشتر بخوانید


انصاری اضافه کرد: در سالروز شهادت این بزرگمردان باید برای هدایت افکار عمومی و گام برداشتن در راستای جهاد تبیین، خدمات دولت سیزدهم را بازگو کنیم.
وی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت هنرمندان برای تبیین کار‌های صورت گرفته، ادامه داد: بهتر است با برپایی نمایشگاه و استفاده از ظرفیت‌های موجود خدمات نظام و دولت به مردم تبیین شود.

انصاری اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، ویژه برنامه‌ای ساعت ۱۰ صبح ۸ شهریورماه ۱۴۰۲ در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی برگزار و با همکاری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه برنامه‌ای همان شب در میدان امامزادگان شهرکرد اجرا می‌شود.

وی گفت: شهرداری و دستگاه‌های مربوطه باید نسبت به فضاسازی شهری اقدام کنند همچنین ضروری است نشست‌های تخصصی در ادارات استان با هدف مطالبه‌گری و تبیین ارزش‌ها برگزار شود.

انصاری افزود: پس از گذشت سال‌ها از این جمعه سیاه، هنوز نتوانسته‌ایم عمق فاجعه را برای مردم بیان کنیم و ضروری است این مطلب توسط کسانی که اهل تحقیق و تفحص هستند برای مردم بازگو شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار