افزایش ۲۲ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در آذربایجان شرقی

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: امسال ۳۳ نفر بر اثر حوادث ناشی از کار در استان جان خود را از دست دادند که همگی آن‌ها مرد بودند این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۲ درصد افزایش یافته است.

مهرداد ستاره مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: امسال ۳۳ نفر بر اثر حوادث ناشی از کار در استان جان خود را از دست دادند که از این تعداد ۱۵ نفر به علت سقوط از بلندی، هشت نفر بر اثر اصابت جسم سخت، ۶ نفر بر اثر برق گرفتگی، ۲ نفر خفگی، یک نفر غرق شدگی و یک نفر بر اثر سوختگی جان خود را از دست داده اند.

وی اضافه کرد: در این مدت تعداد ۴۹۲ نفر نیز بر اثر مصدومیت ناشی از حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته چهار درصد افزایش یافته است که از این تعداد ۱۴ نفر زن و بقیه مرد بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: در تیر ماه امسال ۹ نفر به علت حادثه کاری فوت کرده که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تعداد سه نفر افزایش یافته است.

وی ادمه داد: همچنین ۱۲۵ نفر نیز به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که ۲ نفر از آن‌ها زن بودند، این آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش یک درصدی را نشان می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.