مسابقات استعدادیابی دوچرخه‌ سواری کشور در مشهد پایان یافت

مسابقات استعدادیابی دوچرخه‌ سواری کشور که از دیروز با حضور حدود ۲۰۰ رکابزن در رده سنی متولدین ۸۶ تا ۸۹ در مشهد آغاز شده بود، به پایان رسید.

رییس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: چهارمین المپیاد استعدادهای برتر دوچرخه‌ سواری کشور در رده سنی متولدین ۸۶ تا ۸۹ با معرفی برگزیدگان در مشهد به کار خود پایان داد.

مجید طهوریان عسکری عصر امروز افزود: در پایان این مسابقات در رده سنی متولدان سال ۸۶، پوریا پسندی از خراسان رضوی اول شد، هیوا تیره از آذربایجان غربی در جایگاه دوم قرار گرفت و مهدی طوطیان از تهران همراه با محمدحسن اسلامی از کرمان مقام سوم مشترک را کسب کردند.

وی ادامه داد: در رده سنی متولدان ۸۷ نیز مبین سلم پور از البرز و طاها قاسم نژاد از فارس اول و دوم شدند و محمدمهدی مقدس از لرستان همراه با مسیحا عطائی‌ فر از تهران به طور مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

رییس هیات دوچرخه‌ سواری خراسان رضوی اظهار کرد: در رده سنی متولدان ۸۸، امیر پویان کشلو از البرز مقام نخست را بدست آورد، احمدرضا عبدالهی از گیلان در جایگاه دوم قرار گرفت و بنیامین باقری از فارس همراه با محمدطاها زارعیان از یزد به طور مشترک سوم شدند.

وی افزود: در رده سنی متولدان ۸۹ هم علی جهانبانیان از آذربایجان شرقی به مقام نخست دست یافت، محمد امین دروپور از خراسان رضوی در جایگاه دوم ایستاد و آرمان زرینی از همدان همراه با علی بهرامی از قزوین به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

طهوریان عسکری گفت: این مسابقات با حضور حدود ۲۰۰ رکابزن در بخش‌های ۲۰۰ متر کوهستان، ۲ هزار متر و دور حذفی در بوستان جنگلی غدیر مشهد دیروز آغاز شد و عصر امروز به پایان رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.