آیفون ۱۵ اولترا جای آیفون ۱۵ پرو مکس به بازار می‌آید

به نظر می‌رسد اپل امسال پسوند پرو مکس را کنار گذاشته و قدرتمندترین عضو خانواده آیفون ۱۵ را با پسوند اولترا عرضه می‌کند.

درباره نام قدرتمندترین عضو خانواده آیفون ۱۵ اختلافات زیادی وجود دارد، اما حالا شایعه‌ای جدید دوباره به این موضوع اشاره کرده است که اپل به‌جای پسوند پرو مکس، از کلمه اولترا استفاده می‌کند؛ بنابراین ظاهراً باید منتظر معرفی آیفون ۱۵ اولترا باشیم.

سال گذشته میلادی بود که «مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ، در گزارشی احتمال استفاده از پسوند اولترا به‌جای پرو مکس را مطرح کرد. درحالی‌که پس از این گزارش چندین منبع دیگر هم به این موضوع اشاره کردند، اما در ماه‌های گذشته این شایعه کم‌کم به دست فراموشی سپرده شد. بااین‌حال حالا دوباره شایعه‌ای جدید از استفاده از نام اولترا خبر می‌دهد.

یکی از خبرنگاران وب‌سایت اپل اینسایدر به نام «اندرو اوهارا» در توییتی این ادعا را مطرح کرده که اپل از نام آیفون ۱۵ اولترا استفاده خواهد کرد. اوهارا می‌گوید که چندین منبع چنین موضوعی را به او اطلاع داده‌اند و برای نسخه بزرگ‌تر پرو، از نام اولترا استفاده می‌شود.

اوهارا سابقه چندانی در زمینه انتشار شایعات درباره محصولات اپل ندارد، بااین‌حال در گذشته رندر‌های دقیقی از نسل دوم ایرپاد پرو منتشر کرده است. با توجه به این موضوع شاید با نام اولترا به‌جای پرو مکس هم روبه‌رو شویم.

اگر شایعات صحت داشته باشند، قدرتمندترین عضو خانواده آیفون ۱۵ به نمایشگر بزرگ‌تر، باتری حجیم‌تر، فریم تیتانیومی و همچنین دوربین پریسکوپی با زوم اپتیکال ۶ برابری مجهز می‌شود. با توجه به این ویژگی‌ها، استفاده از پسوند اولترا به‌جای پرو مکس منطقی به نظر می‌رسد.

انتظار می‌رود اپل در اواخر شهریورماه از سری آیفون ۱۵ رونمایی کند و تا پیش از شروع پاییز شاهد عرضه آن‌ها باشیم، بااین‌حال همین امروز شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه آیفون ۱۵ پرو مکس یا اولترا دیرتر از سایر مدل‌ها روانه بازار می‌شود. درحقیقت این شایعه می‌گوید که اپل در اواسط مهرماه این محصول را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

منبع: 9to5Mac

برچسب ها: آیفون ، تلفن همراه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار