رادیو در سوگ دومین امام شیعیان

هفتم ماه صفر به روایتی شهادت امام حسن مجتبی (ع) است. به همین مناسبت رادیو ایران ویژه برنامه‌های مختلفی را تقدیم می‌کند.

«اسوه شکیبایی» نمایشی در خصوص زندگی امام حسن مجتبی (ع) است. این برنامه چهارشنبه اول شهریور، ساعت ۱۷:۳۰ پخش می‌شود.

 «خانه دوست اینجاست» نیز درهمین روز با محوریت کرامت انسانی و زندگی کریمانه ناظر به حدیثی از امام حسن مجتبی علیه السلام به تهیه کنندگی حسین معصومی، اجرای مهرناز فقیهی و با کارشناسی حجت‌الاسلام محمد فرخی زند ساعت ۱۸:۰۰ روانه‌ی آنتن می‌شود.

 «خورشید نامه» نیز اول شهریور با محوریت جلوه‌هایی از اخلاق فردی و شیوه سیاسی امام حسن مجتبی (ع) به تهیه کنندگی عبدالله علایی و اجرای محمد اطهری ساعت ۲۲:۰۰ تقدیم مخاطبان می‌شود.

 «نوبت نوا» ویژه برنامه دیگری است که نوا‌های مذهبی و مناسبتی را به تهیه کنندگی زهره سربازی و اجرای فاطمه میناخانی ساعت ۲۲:۳۰ به روی آنتن می‌رود.

 «راه شب» پنج شنبه بامداد، نیز به تهیه کنندگی رامین جواد پور و اجرای آرش احمدی ساعت ۰۰:۳۰ بامداد به این مناسبت می‌پردازد.

 «سلام صبح بخیر» روز پنج شنبه ۲ شهریور همزمان با سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) ضمن گرامیداشت این مناسبت به شرح مختصری از زندگی امام حسن مجتبی (ع) می‌پردازد، «سلام صبح بخیر» این هفته به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای آرش احمدی از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۵:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

 «به نام عشق» ویژه برنامه‌ای است که به مناسبت سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) به روی آنتن می‌رود. این برنامه با تکیه برحدیثی از امام حسن مجتبی (ع) به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای حامد نجم الهدی و مهرناز فقیهی و کارشناسی حجت‌الاسلام محمد فرخی زند ساعت ۹:۰۰ روز پنج شنبه ۲ شهریور پخش می‌شود.

 «به افق نور» نیز پنج شنبه دوم شهریور، با موضوع فرهنگ مهربانی بر مبنای حدیثی از امام حسن مجتبی (علیه السلام) و با تاکید برسوره هود آیه ۱۱۹ «إِلَّا مَنْ رَحِمَ رَبُّکَ ۚ وَلِذَٰلِکَ خَلَقَهُمْ ۗ وَتَمَّتْ کَلِمَةُ رَبِّکَ لَأَمْلَأَنَّ جَهَنَّمَ مِنَ الْجِنَّةِ وَالنَّاسِ أَجْمَعِینَ» به تهیه کنندگی عبدالله علایی و با اجرای حسن محمد اطهری ساعت ۱۱:۴۰ تقدیم می‌شود.

 «باغ ارغوان» دوم شهریور نیز نوا‌ها و آیین‌های مناسبتی را با اجرای مریم نشیبا و تهیه کنندگی ندا حاجی اسماعیلی ساعت ۱۵:۰۰ پخش می‌کند.

 رادیو ایران پیشاپیش فرا رسیدن شهادت امام حسن مجتبی (ع) را تسلیت می‌گوید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.