مقاومت فلسطین صهیونیست‌ها را به پرداخت «بهای سنگین» تهدید کرد

از مسئولان جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین به صهیونیست‌ها هشدار داد در صورت حمله گسترده به کرانه باختری بهایی سنگین خواهند پرداخت.

طلال ابوظریفه از مسئولان جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین با هشدار به رژیم صهیونیستی در باره عواقب حمله گسترده به کرانه باختری اعلام کرد: اشغالگران در صورت حمله نظامی گسترده به کرانه باختری بهای سنگینی خواهند پرداخت.

ابو ظریفه در گفتگو با شبکه المیادین اعلام کرد این نخستین بار نیست که صهیونیست‌های تندرو خواستار اجرای عملیات گسترده در کرانه باختری یا غزه می‌شوند حتی عملیات نظامی که اخیرا در جنین انجام شده هیچ یک از اهداف صهیونیست‌ها را محقق نکرد بلکه برعکس این اشغالگران بودند که در این حمله شکست خوردند و مقاومت پیروز میدان بود.

او گفت: بین شاباک و ارتش رژیم اشغالگر درگیری لفظی گسترده‌ای رخ داد و شاباک اطلاعات را در اختیار ارتش قرار داد که نشان می‌داد ارتش توانایی یورش گسترده به جنین و اطراف آن را ندارد. اشغالگران و به ویژه نتانیاهو می‌دانند که هرگونه عملیات نظامی گسترده در کرانه باختری کار آسانی نخواهد بود بلکه تاوان سنگینی را خواهند پرداخت، زیرا مقاومت دیگر در فرد یا گروه خاصی خلاصه نمی‌شود بلکه مقاومت گسترش یافته و از شمال کرانه باختری تا جنوب آن امتداد یافته است.

ابوظریفه با اشاره به عملیات قهرمانانه کریات اربع در الخلیل افزود: اشغالگران می‌دانند اگر الخلیل به خط مقاومت وارد شود این برای آن‌ها بسیار دردناک خواهد بود، بنابراین اشغالگران به عملیات‌های ربایش و محاصره منازل و بازداشت‌ها روی خواهند اورد. ابو ظریفه در پایان اعلام کرد هرگز اشغالگران در یورش گسترده به جنین موفق نخواهند شد کما اینکه در سال ۲۰۰۳ یعنی در یورش به کرانه باختری نتوانستند اهداف خود را محقق و مقاومت را سرکوب کنند و روحیه مقاومت را در بین مردم از بین ببرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار