قرارگاه رفع آسیب‌های اجتماعی در تهران تشکیل می‌شود

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهر تهران با اعلام اینکه ۷۰ درصد کودکان کار و خیابانی اتباع هستند گفت قرارگاهی رفع آسیب‌های اجتماعی در تهران تشکیل می‌شود.

احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهر تهران با تأکید بر این موضوع که شهرداری متولی ساماندهی کودکان کار و خیابان نیست، گفت: ۷۰ درصد کودکان کار و خیابانی اتباع هستند.

وی با بیان اینکه قرارگاهی برای رفع آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران تشکیل شده است،  گفت: مدتی است که موضوع ساماندهی کودکان کار در دستور کار است و جلسات زیادی در این زمینه برگزار شده، همچنین مدارسی هم برای این افراد درنظر گرفتیم. 

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهر تهران گفت: ما در این دوره به دنبال رفع کلیدی مشکلات هستیم و در این زمینه قرارگاهی تشکیل شده  و تمام نهادهای مربوطه در آن وجود دارند. ما نیازمند مدیریت یکپارچه در حل مشکل کودکان کار هستیم.

پیش از این نیز مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت داخله ایران از جمع آوری و ساماندهی کودکان کار اتباع خبر داد و گفت: بر اساس توافق صورت گرفته با سازمان بهزیستی و شهرداری‌ها ، کودکان کار اتباع خارجی شناسایی، جمع آوری و ساماندهی می شوند.

برچسب ها: کودکان کار ، اتباع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.