رکورد مصرف برق در هرمزگان

کریمی مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان گفت:مصرف برق در هرمزگان از مرز 2 هزار و 800 مگا وات عبور کرد که یک رکورد بی سابقه از ابتدای امسال است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان با اشاره به رکورد دو هزار و 800 مگا واتی برق در یکم شهریور  گفت: با توجه به گرمای هوا و افزایش مصرف برق در استان، لازم است که مردم در بخش خانگی در مصرف برق صرفه جویی کنند.

کریمی گفت: اختلاف مصرف برق در زمستان تا تابستان هرمزگان بیش از دو هزار مگاوات است که بیشترین اختلاف در سطح کشور و به علت استفاده از وسایل سرمایشی است.

کریمی گفت: اوج مصرف برق امسال در هرمزگان در روز ۲۸ تیرماه بود که به دو هزار و ۶۷۹ مگاوات رسید و افزایش ۵ درصدی نسبت به سال گذشته داشت.

وی افزود: امروز نیز مصرف برق در استان به دوهزار و ۶۵۰ مگاوات رسید. مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان گفت: البته امسال ۴۶ درصد مشترکان بخش خانگی هرمزگان مشمول پاداش صرفه جویی در مصرف برق شده اند.

کریمی افزود: این پاداش‌ها تا مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان نیز برای مشترکان ثبت شده است. وی در باره پاداش خوش مصرف‌ها گفت: برای افرادی که کمتر از ۳ هزار کیلووات ساعت در ماه مصرف برق داشته باشند بین ۵۰۰ تا ۲ هزار تومان به ازای هرکیلووات ساعت پاداش در نظر گرفته شده است. کریمی افزود: مصرف برق ادارات و دستگاه‌های دولتی نیز رصد می‌شود و امروز نیز ۱۸۰ اداره در لیست پر مصرف و ۶۰ اداره در لیست قطعی برق قرارگرفتند که برق این اداره‌ها حتما امروز قطع می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.