بیمارستان چمران مجوز پذیرش بیماران بین‌الملل (IPD) را از وزارت بهداشت کسب کرد

مرکز آموزشی درمانی فوق تخصصی قلب شهید دکتر چمران موفق به کسب مجوز پذیرش بیماران بین‌الملل (IPD) از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد.

بنابراعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان؛ این بیمارستان پس از بازدید‌های کارشناسان ادارۀ گردشگری سلامت وزارت بهداشت، مفتخر به دریافت مجوز پذیرش بیماران بین‌الملل (IPD) شد.


مرکز تحقیقاتی آموزشی درمانی فوق تخصصی قلب شهید دکتر چمران با استفاده از استاندارد‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و براساس فناوری روز دنیا (تبدیل به برترین مرکز تخصصی و فوق تخصصی قلب کشور)، به منظور پذیرش بیماران قلبی و عروقی کشور‌های همسایه، شرایط رفاهی لازم را با توجه به استاندار‌های صنعت گردشگری سلامت و مورد تأیید این وزارتخانه در بخش VIP را فراهم کرده است.


این مجوز نشان دهنده استاندارد بالای عملکرد و کیفیت خدمات در بخش بستری و اعتبار بیمارستان است و نشانگر تعهد و پشتکار کارکنان در فرآیند‌های بهبود کار آگاهانه و حفظ استاندارد‌های حرفه‌ای است.


استان اصفهان به عنوان یکی از قطب‌های درمانی و گردشگری کشور با ظرفیت‌های متعدد نقش تأثیرگذاری در گردشگری سلامت در سطح داخلی و خارجی بویژه کشور‌های همسایه و حوزه خلیج فارس دارد.


مرکز فوق‌تخصصی قلب شهید چمران به وسعت ۱۱ هکتار و ۲۲۴ تخت فعال در قسمت شرقی شهر اصفهان واقع است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار