ورود دادستانی اصفهان به موضوع افزایش قیمت خودسرانه بلیط هواپیما و اتوبوس

رییس کل دادگستری اصفهان هشدار داد: با مجموعه‌ها و افرادی که دنبال منفعت طلبی هستند برخورد قاطع و جدی خواهد شد.

 رئیس کل دادگستری استان اصفهان  با اشاره به اینکه موضوع حمل و نقل و جابه جایی مسافران وزائران اربعین و مشکلات پیش آمده برای آن‌ها در دستور کار دادگستری استان قرار گرفته است گفت: در موضوع فروش بلیط هواپیما تعدادی از شرکت‌های هواپیمایی با هماهنگی سازمان هواپیمایی کشوری در استان اصفهان با قیمت مصوب اعلام شده بلیط‌های هواپیما را در اختیار زایران قرار دادند، اما متاسفانه شنیده شده که شرکتی با زد و بند با گروه‌های خاص، بالاتر از قیمت مصوب بلیط‌های خود را عرضه کرده که دادستان مرکز استان و معاونت حقوق عامه به شدت پیگیر این موضوع شدند.


حجت الاسلام والمسلمین جعفری افزود: به این افراد و مجموعه‌ها هشدار می‌دهیم مراقبت کنند و خطا نکنند که سفر اربعین جایی نیست که این‌ها بخواهند منفعت طلبی کنند.


او  با اشاره به کمبود اتوبوس در پایانه‌ها و فروش بلیط با قیمت بالاتر در خارج از چرخه فروش گفت:شنیده شده است در همین بخش بعضی از این اتوبوس‌ها حاضر به همکاری نیستند و به صورت مستقیم با گروه‌ها و افراد و مراکز خاصی زد و بند می‌کنند و مردم برای خرید بلیط دچار مشکل شدند.


رئیس کل دادگستری  با هشدار جدی به این شرکت‌های حمل و نقلی و افراد سودجو گفت: چنانچه تخلف آن‌ها احراز شود برخورد قانونی با آن‌ها خواهد شد.


حجت الاسلام جعفری با گوشزد کردن به مسئولان برای اجرای مصوبات ستاد اربعین و نظارت کامل در اجرا افزود: چنانچه برخی از شرکت‌های زیرمجموعه توجه به این مصوبات و مقررات نمی‌کنند همه و مسولان نظارتی هم باید پاسخگو باشند


او به شرکت‌های سودجو هشدار داد و گفت: قیمت بلیط اتوبوس و خدمت رسانی منظم به زایران اولویت است و تقاضا داریم همکاری لازم برای این خدمت رسانی انجام شود.


قیمت مصوب بلیط هواپیما از مقصد اصفهان به نجف و همچنین نجف به اصفهان ۴ میلیون تومان است و فروش بیشتر این قیمت تخلف محسوب می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
نوش دارو بعد از مردن سهراب