بررسی حق پخش رسانه‌ای در نشست کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: حق پخش رسانه‌ای مسابقات فوتبال در جلسه کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) بررسی شد.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در حاشیه جلسه کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) که بصورت ویدئو کنفراس برگزار شد گفت: در جلسه کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه تدوینی برای فوتبال آسیا که توسط مدیران اجرایی و بازرگانی این کنفدراسیون آماده شده است، مورد بررسی قرار گرفت.

محمدرضا ساکت افزود: این برنامه به تدوین برنامه‌های بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا تا سال ۲۰۲۸ میلادی می‌پردازد و علاوه بر بررسی این برنامه، اقدام‌های مهم حوزه بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا در سال ۲۰۲۲، بررسی شد.


ساکت تصریح کرد: در نشست امروز موارد مختلفی از قبیل استراتژی و بازرگانی، بازاریابی در فوتبال آسیا، بازاریایی و اسپانسرینگ، نمونه برند‌ها و بازاریابی‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در مورد حق پخش رسانه‌ای مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان افزود: دعوت از افراد شناخته شده (اینفلوئنسرها) برای بازدید از تمرین‌ها و گرم کردن بازیکنان، تونل ورودی بازی‌ها و مراسم اهدای جوایز مورد تاکید کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا و ایجاد پویش (کمپین) برای تماشاگران به ۱۰ زبان مورد تصویب قرار گرفت.

ساکت اظهار داشت: ایجاد غرفه نمایش جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا جهت بازدید تماشاگران از فاصله نزدیک و تدوین استراتژی حقوق و پوشش رسانه‌ای مسابقات برای هر ۲ طرف میزبان و میهمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 این نشست کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور داتور وینزور جان دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا و اندرو راجرز مدیر تجاری کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد.


مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان همچنین گفت:  کارگاه آموزشی لیگ قهرمانان ۲۰۲۴ - ۲۰۲۳ باحضور نمایندگان باشگاه‌های حاضر در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و شرکت کنندگان با آخرین جزییات و قوانین مسابقات آشنا شدند.

ساکت با بیان اینکه نمایندگان باشگاه فوتبال مبارکه سپاهان نیز در این کارگاه حضور داشتند، ادامه داد:بررسی کلیه قوانین و شیوه نامه‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا درباره مسابقات، ایمنی و امنیت بازی‌ها، مسائل حقوقی، رسانه، فناوری در فوتبال، شرکای تجاری و اصلاحات مربوط به چارچوب مسابقات در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۵ از جمله موارد مطرح شده در این کارگاه بود.

کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا دارای ۱۴ عضور از کشور‌های ایران، کره‌جنوبی، چین، امارات، ژاپن، قطر، عربستان، عمان، لبنان، کویت، هند، گوام، بنگلادش و بوتان است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.