توضیح استاندار قزوین در مورد پایان ماموریت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی

استاندار قزوین در خصوص پایان ماموریت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و حواشی پیش آمده در این رابطه توضیحات جامعی ارایه داد.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین با تاکید بر اینکه محمدحسین فائزی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برکنار نشده بلکه ماموریتش پایان یافته، اظهار کرد: متاسفانه در خصوص پایان ماموریت وی حواشی متعددی مطرح شد که ناشی از تحلیل نادرست و اشتباه بود.

وی با بیان اینکه تغییر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین هرگز از نوع عزل یا برکناری نبوده و هیچ دخل و تصرف سیاسی در آن صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: متاسفانه فضای مجازی به گونه‌ای با این تغییر مدیریتی برخورد کرد که اصلا خوشایند نبود.

اعلایی اضافه کرد: مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد استان از جهاد دانشگاهی مامور شده بود و از سال گذشته وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بحث تغییر در این اداره را مطرح کرده بود، اما بنا شد پس از ارزیابی عملکرد ایشان تدوام خدمتی برای مدیرکل رقم بخورد.

اعلایی ادامه داد: مدیرکل سابق در سال جاری از جهاد دانشگاهی خواسته بود که به محل خدمتی خود بازگردد، در این حین جهاد دانشگاهی نیز برای وی یک سمت جدید در نظر می‌گیرد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز از این موضوع اطلاعی نداشت.

وی ادامه داد: با وجود مخالفت استان قزوین برای رفتن فائزی از اداره کل یاد شده، ماموریت وی از سوی جهاد دانشگاهی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به پایان رسید.

استاندار قزوین با انتقاد از روایت‌های اشتباه و غیرمنطقی در مورد تغییر مدیریتی در استان قزوین، تاکید کرد: از برخی خبرنگاران انتظار داریم به جای دامن زدن به حواشی و موضوعات غیر اصلی، در رساندن حقیقیت ماجرا به شکل رسمی و درست به مردم کوشا باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.