مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

جشن عاطفه‌ها در زنجان آغاز شد

مدیرکل کمیته امداد زنجان از آغاز جشن عاطفه‌ها در استان و برگزاری آن تا ۱۵ مهرماه خبر داد.

روح‌اله صالحی با اشاره به آغاز مرحله نخست جشن عاطفه‌ها گفت: جشن عاطفه‌ها همه ساله در آستانه بازگشایی مدارس و به منظور حمایت از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه به ویژه دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد، توسعه، ترویج و تقویت فرهنگ احسان و نیکوکاری و بسط و تعمیق مسئولیت‌های اجتماعی در این زمینه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این نهاد برای برگزاری رویداد ملی و معنوی جشن عاطفه ها و بستر سازی برای تأمین بخشی از هزینه‌های تحصیلی و ملزومات آموزشی مورد نیاز دانش‌آموزان تحت حمایت اقدام کرده است تا بستر مشارکت آحاد مردم و حمایت اجتماعی از دانش‌آموزان نیازمند فراهم شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: رویداد ملی و معنوی شور عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور با همکاری بسیج مستضعفین، آموزش و پرورش و مراکز نیکوکاری اجرا خواهد شد.

صالحی اضافه کرد: در قالب این جشن، پایگاه‌های نمادین امداد و نیروی مقاومت بسیج در میادین و معابر و هفته آخر شهریور، پایگاه‌های مصلاهای نماز جمعه ۳۱ شهریورماه و پایگاه‌های مدارس روز سه شنبه چهار مهرماه دایر خواهد شد.

وی گفت: برنامه‌ریزی شده تا قبل از بازگشایی مدارس از طریق مشارکت مردم نیک‌اندیش استان و هم افزایی آنها با منابع این نهاد برای دانش‌آموزان تحت حمایت، بسته‌های تحصیلی و ملزومات آموزشی تهیه و تحویل داده شود.

این مسئول در رابطه با روش‌های مشارکت در رویداد ملی و معنوی جشن عاطفه‌ها، خاطرنشان کرد: خیران می‌توانند از طریق شماره‌گیری #۰۲۴*۱*۸۸۷۷* و شماره تماس نیکوکاری ۳۳۱۱۶ یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت مجازی ۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ ۶۰ در تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان مستعد نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان مشارکت کنند.

وی گفت: در حال حاضر بیش از ۲۸ هزار خانوار با جمعیت بیش از ۵۱ هزار نفری تحت حمایت کمیته امداد حضرت امام خمینی هستند و قریب به هفت هزار دانش آموز و دانشجو از خدمات تحصیلی و آموزشی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
سازمان همیاری زنجان رو دریابید. به اونها کمک کنید که پرسنل اونجا یازده ماهه حقوق نگرفتن