آمادگی بانک‌ها برای صدور ارز اربعین

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمان گفت: در خصوص ارز اربعین مشکلی وجود ندارد و تا ۱۴ شهریور بانک‌ها آمادگی پرداخت ارز اربعین را دارند.

نشست هم‌اندیشی دستگاه‌های اقتصادی با رسانه استانی کرمان امروز در صدا و سیمای مرکز استان کرمان برگزار شد.

سلطانی نژاد، مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان کرمان  در این نشست با اشاره به اقدامات انجام شده برای رشد و توسعه اقتصادی استان کرمان از رشد مجوز‌های کسب و کار خبر داد و گفت: ۱۷ هزار مجوز را بدون مراجعه حضوری افراد به دستگاه‌های  اجرایی در درگاه ملی مجوز‌ها صادر کردیم.  

او افزود: درگاه ملی مجوز‌ها باعث می‌شود کاغذ بازی های اداری و مسائلی که مردم با آن‌ها در ادارات و دستگاه‌های دولتی سر و کار داشتند، کم شود.  

 آبسواران، دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمان هم از آمادگی بانک‌ها برای صدور ارز اربعین خبر داد و گفت: بانک‌ها فعالیت خیلی خوبی دارند و در این موضوع بانک‌ها با جدیت تمام پای کار هستند و ارز اربعین را به طور خوب توزیع می‌کنند.  

او افزود: در خصوص ارز اربعین مشکلی وجود ندارد و تا قبل از ۱۴ شهریور بانک‌ها آمادگی دارند که  پرداخت ارز اربعین را انجام دهند.  

علیرمضانی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان هم خواستار شفاف سازی خواسته‌های افکار عمومی در مباحث مالیاتی شد و در زمینه برنامه سازی و اطلاع رسانی اعلام آمادگی کرد.

همچنین از دیگر خبر‌های این نشست قانون سامانه مودیان مالیاتی در راستای هوشمندسازی و شفاف سازی بود که زینل پور، مدیر کل امور مالیاتی استان کرمان در این زمینه گفت: این قانون از اول مهر برای اشخاص حقوقی دستگاه های اجرایی و از دی ماه برای اشخاص حقیقی به اجرا گذاشته می‌شود که افراد باید برای اطلاع  از آن به کارپوشه های شان مراجعه کنند و در زمینه آموزش و اطلاع رسانی سازمان مالیاتی و  اداره کل امور مالیاتی، آماده هر گونه همکاری است.  

دولتی، مدیر کل گمرکات استان کرمان نیز از رشد درآمد‌های گمرکی به میزان ۳۰۱  درصد و رشد صادرات استان کرمان به میزان ۳۵ درصد از ابتدای امسال خبر داد.

 حیدری، مدیر کل بیمه‌ای استان کرمان از بخشودگی ۱۰۰ درصد جرائم وسائط نقلیه موتوری فاقد بیمه  از ۲ تا ۱۸ شهریور به مناسبت هفته دولت خبر داد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار