رشته‌محل‌های جدید و اصلاحات دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته با آزمون سراسری

رشته محل‌های جدید و اصلاحات سری دوم مربوط به دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته با آزمون و پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۲ اعلام شد.

پیرو اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته در ۱۴۰۲/۶/۴ و انتشار دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته برای رشته‌های با آزمون و همچنین دفترچه راهنمای پذیرش رشته‌های صرفاً با سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۲ و اطلاعیه اصلاحات سری اول ۱۴۰۲/۵/۳۱، ضمن اعلام اصلاحات و رشته محل‌های جدید مربوط به دفترچه‌های راهنمای فوق (به شرح جداول زیر) بدین‌وسیله به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ می‌رساند، به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا (۱۴۰۲/۶/۴) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند و یا مایل به ویرایش کدرشته‌های انتخابی خود هستند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز دوشنبه ۱۴۰۲/۶/۶ نسبت به انتخاب رشته و یا ویرایش آن اقدام کنند.

داوطلبان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه‌های راهنمای مذکور و مندرجات اطلاعیه اصلاحات سری اول و این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا ۱۴۰۲/۶/۶، نسبت به مشاهده و ویرایش موارد قابل اصلاح و کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

متقاضیان ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۲ نیز می‌توانند با توجه به اصلاحات مندرج در همین اطلاعیه برای دفترچه ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی، تا پایان روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۶/۹ نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته و یا مشاهده و ویرایش موارد قابل اصلاح و کدرشته‌های انتخابی خود اقدام کنند.

فایل جداول اصلاحات (سری دوم) دفترچه های راهنمای انتخاب رشته با آزمون و پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی کنکور سراسری ۱۴۰۲

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
خداییش در حق بچه هایی بعضی از استان ها ظلم شده،دانش آموزان استان کرمانشاه تو کنکور امسال رتبه های خوبی به دست آوردن. خیلی هاشون میخوان فرهنگیان رو انتخاب کنند اما امسال تعداد خیلی کمی دانشجو میگیره. این در مورد بعضی استان های دیگه هم صادقه. اما بعضی از استان ها میبینی یه هو تو یه کد رشته ۱۴۰-۱۳۰ نفر دانشجو میگیره، در حالی که کرمانشاه تو همون رشته یه نفر گرفته. استان ما کلا تو همه کد رشته های فرهنگیان به ۱۴۰ نفر نمیرسه. این ظلم نیست.؟ رو چه عقل و منطقی این کار رو کردند.
آخرین اخبار