افتتاح ۳ طرح در بخش کشاورزی شهرستان سامان به مناسبت هفته دولت

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان، از بهره برداری ۳ طرح کشاورزی با حضور معاون سیاسی، امنیتی استاندار، فرماندار شهرستان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی خبر داد.

حجت الله رئیسی با بیان اینکه این پروژه‌ها شامل زیر بخش‌های باغبانی و آب و خاک هستند گفت: با افتتاح و بهره برداری از این طرح‌ها تعداد ۳۶۰ نفر اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم و تعداد ۱۶۰ خانوار از مزایای آن بهرمند می‌شوند. 

وی افزود: بهره برداری یک واحد گلخانه به مساحت ۳۵۱۳ متر مربع در اراضی شهر سامان با اعتباری افزون بر ۳۸۰۰۰ میلیون ریال از محل تسهیلات تبصره ۱۸، بهره برداری یک واحد گلخانه سبزی و صیفی به مساحت ۲۰۱۶ مترمربع در اراضی روستای شوراب صغیر با اعتباری افزون بر ۲۰۰۰۰میلیون ریال بصورت خوداجرایی و بهره برداری سیستم آبیاری تحت فشار قطره‌ای در طرح عباس آباد روستای شوراب صغیر به مساحت ۱۴۸ هکتار با اعتبار به مبلغ ۳۱۱۸۵ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و خودیاری کشاورزان، طرح‌های کشاورزی افتتاح شده در بخش مرکزی شهرستان سامان در هفته دولت بود.


بیشتر بخوانید


رئیسی خاطرنشان کرد: ما در مجموعه جهاد کشاورزی موظف هستیم در راستای توسعه و پایداری تولید و اشتغال در بخش کشاورزی همچنان تلاش کرده و گام‌های مثبتی در راستای تضمین آینده برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.