آغاز پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان شرقی

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی از آغاز پذیرش دانشجو در دوره‌های کاردانی و کارشناسی این دانشگاه خبر داد.

آقای عابدزاده گفت: دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان شرقی در گروه‌های آموزشی صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی، کشاورزی و فرهنگ و هنر اقدام به پذیرش دانشجو خواهد نمود.

وی با بیان اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی امسال در دو نیمسال مهر و بهمن اقدام به پذیرش دانشجو خواهد کرد ابراز امیدواری کرد که مردم استان آذربایجان شرقی این فرصت مهم را مغتنم شمرده و با تحصیل در این دانشگاه از فضای مساعد ایجاد شده نهایت استفاده را ببرند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: ضرورت دارد که متقاضیان در مهلت در نظرگرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در پذیرش دوره مذکور اقدام کنند.

آقای عابدزاده افزود: متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی به نشانی az.uast.ac.ir مراجعه و یا به آدرس مراکز آموزش علمی کاربردی در سطح استان مراجعه نمایند.

وی گفت: ثبت‌نام در دوره‌های کارشناسی از ۵ شهریور ماه و ثبت نام کاردانی از ۷ شهریور ماه آغاز خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.