ثبت‌نام مسافران در لیست انتظار، سفر اربعین زائران از خراسان رضوی را تسهیل می‌کند

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده امکان تشرف زائران از پایانه مسافربری امام رضا (ع) با رعایت نرخ مصوب به پایانه مرزی مهران فراهم شده است.

جعفر شهامت مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: زائران اربعین از این استان برای سهولت در دسترسی به بلیت اتوبوس در مسیر مرز‌های غربی کشور از طریق سامانه safar۷۲۴.ir اقدام به خرید بلیت اینترنتی یا ثبت درخواست در لیست انتظار List.safarvip.ir می‌کنند.

او افزود: برای ناوگان ۲۵نفره حداکثر نرخ یک میلیون و ۵۱۳هزار تومان، برای ناوگان ۳۲نفره حداکثر نرخ یک میلیون و ۲۶۲هزار تومان و برای ناوگان بیش از ۴۰نفر حداکثر نرخ ۹۱۷هزارتومان برای جابه‌جایی زائران از مشهد به شهر مهران تعیین شده است. برای دیگر شهر‌های مرزی همچون خسروی و شلمچه نیز نرخ مصوب مشخص شده که در پایانه‌های مسافربری نصب شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی هفته پیش‌رو به عزیزانی که قصد تشرف به زیارت اربعین حسینی را دارند توصیه می‌شود نسبت به خرید بلیت از سامانه اینترنتی یا ثبت درخواست در لیست انتظار به آدرس ذکر شده اقدام کنند تا در صورت فقدان ناوگان شرکت‌های حمل و نقل پس از تأمین ناوگان مناسب، مسافران ثبت‌نام شده در لیست انتظار را در اولویت اعزام قرار دهند.

شهامت بیان کرد: لازم به ذکر است در حال حاضر ترافیک مسافری در پایانه مسافربری امام رضا (ع) روان بوده و سرویس‌دهی زائران عزیز به مقاصد مختلف به ویژه پایانه مرزی مهران در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.