فعالیت ۱۳۰ تعاونی فعال در میبد

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی میبد گفت: از ۲۲۰ تعاونی در رشته‌های مختلف در شهرستان میبد ۱۳۰ تعاونی فعال هستند.

علایی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی میبد با بیان اینکه امسال از بین ۱۵ تعاونی برتر استان، پنج تعاونی برتر از شهرستان میبد معرفی شد گفت: امیدواریم با تلاش تعاونگران و اعضای تعاونی‌ها همچنان تعاونی‌های پویاتری را در شهرستان میبد شاهد باشیم. 

او با اشاره به آمار بیمه شدگان جامعه کارگری در این شهرستان هم گفت: ۲۳ هزار بیمه شده اجباری کارگری در میبد داریم که در ۲ هزار و ۲۰۰ کارگاه شناسایی شده مشغول کار هستند و بدون هیچ گونه مشکلی از مزد و مزایای مطلوبی برخوردار هستند.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی میبد رسیدگی به اختلافات کارگری و کارفرمایی را یکی از وظایف این اداره خواند و گفت: در این زمینه با کمترین میانگین زمان رسیدگی در استان در جایگاه اول استان قرار داریم.

علایی با بیان اینکه در حوزه تشکل‌های کارگری و کارفرمایی هم بیشتر تشکل را شهرستان میبد دارد اظهارداشت: اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی میبد درحوزه‌های فرهنگی، اجتماعی کارگران هم اقدامات ورزشی و فرهنگی مطلوبی را داشته است به طوری که ۱۲ دوره مسابقات فوتسال کارگری، اولین دوره المپیاد کارگری را برگزار کرده ایم.

او گفت: یکی از خانه‌های بهداشت واحد صنعتی میبد بعنوان خانه بهداشت ملی انتخاب و برای آن کارفرمای برتر نمونه استانی و کشوری را به خود اختصاص دادیم و در زمینه کارفرمایی و کارآفرینان برتر هم در استان در جایگاه برتر قرار داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار