معاون دبیرکل حزب الله لبنان:

راه امام موسی صدر را در زیر لوای امام خمینی(ره) ادامه می‌دهیم

شیخ نعیم قاسم با اشاره به سالروز ربوده شدن امام موسی صدر گفت: راه ایشان را در زیر لوای امام خمینی(ره) و با تابعیت از امام خامنه‌ای ادامه می‌دهیم.

شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به سالروز ربوده شدن امام موسی صدر و دو تن از همراهانش در لیبی (۳۱ اوت ۱۹۷۸)، این شخصیت بزرگ را شخصیتی اثرگذار و رهبری توانا خواند و گفت: امروز راه ایشان را در زیر لوای امام خمینی(ره) و با تابعیت از امام خامنه‌ای ادامه می‌دهیم.

به گزارش پایگاه اینترنتی العهد، وی که در مراسمی در بعلبک سخن می‌گفت‏، تصریح کرد: نظام تبهکار لیبی وقتی به شخصیت امام موسی صدر و عزت و متانت او پی برد و فهمید چنین شخصیتی قادر است معادلات را تغییر دهد، این جنایت را مرتکب شد، اما ما امروز در زیر لوای امام خمینی (ره) و پیروی از امام خامنه‌ای راه امام موسی صدر را ادامه می‌دهیم. او شخصیتی بود که که معادلات منطقه‌ای را ترسیم کرد و همواره تلاش داشت به دور از ایده‌های مذهبی، گفتمان را ترویج کند.

وی در ادامه با انتقاد از برخی برنامه‌ها و تلاش‌ها برای ترویج انحراف‌های غربی در جوامعی چون لبنان بر ضرورت مقابله با چنین برنامه‌هایی تاکید کرد و گفت: انحرافات جنسی که غرب مروج آن است یک مشکل بیولوژیکی نیست بلکه مثل مصرف مواد مخدر بر اساس گرایش‌های فردی و شخصی است و مسلمانان و مسیحیان چنین انحرافاتی را نمی‌پذیرند.

 شیخ نعیم قاسم ادامه داد: برگزاری این مراسم از سوی حزب الله با زمان آزادی دوم و سقوط برنامه تکفیری‌ها همزمان شده است. برنامه تکفیری‌ها منحرف کردن مسیر اسلام از راه درست، فساد در زمین و ویرانی، کشتار و هرج و مرج با هدف از بین بردن انسان‌ها بود. آنان به هیچ کس اعم از مسیحیان، شیعیان، اهل سنت و حتی سکولار‌ها رحم نکردند حتی کشتاری که از اهل سنت به راه انداختند بیش از دیگر مذاهب بود.

وی اضافه کرد: تکفیری‌ها سعی داشتند بقاع را به شمال متصل کنند تا به بخشی از قلمرو و دولتشان تبدیل شود، اما به فضل معادله سه بعدی ارتش، ملت و مقاومت این برنامه شکست خورد. آنان قبل از انکه بتوانند قلمروی خود را توسعه دهند نابود شدند و بار دیگر توانستیم چهره درست اسلام یعنی اسلام ناب محمدی را احیا کنیم.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان در ادامه بر ضرورت مبارزه با فساد در هر شکلی، تاکید کرد و گفت: مقصود از فساد، فساد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، تربیتی و اخلاقی است. دفاع از فساد و مشروعیت بخشی به آن به زیان لبنان است.

شیخ نعیم قاسم با انتقاد از طرح برخی از نمایندگان مجلس که در آن خواسته شد تا برخی گرایشات غیرعادی در جامعه‏، جرم تلقی نشود، بیان کرد: با این طرح شما در پی آن هستید تا انحراف جنسی جرم نباشد. تازه این گام اول شماست و پس از آن نیز برگزاری راهپیمایی و نشست و همایش را حق چنین افرادی می‌خوانید تا در مراحل بعدی شرایط برای نصب تابلو‌های تبلیغاتی مرتبط و درخواست از وزارت آموزش و پرورش برای طبیعی جلوه دادن و فرهنگ سازی درباره انحراف جنسی فرا برسد. این روند به این معنی است که شما می‌خواهید زندگی خانواده‌ها را از هم بپاشید و کانون خانواده را بی هویت و بی اخلاق کنید. کسی که در پی چنین کار‌هایی است می‌توان توقع داشت به هر خرابکاری دیگری هم روی بیاورد.

وی انحراف جنسی را طرح فرهنگی-تربیتی غرب از جمله آمریکا و اروپا خواند و گفت‏: آنان می‌دانند می‌توان با استفاده از جسم انسان و به دور از اخلاق و اصول، انسان را غرق کرد. وقتی با عناوینی، چون آزادی، قرآن را به آتش می‌کشند خودشان می‌دانند که با احساسات مسلمانان بازی می‌کنند.

شیخ نعیم قاسم در ادامه اظهار کرد: خطاب به آنانی که در پی ترویج انحرافات جنسی هستند می‌گوییم از خدا بترسید. آیا می‌خواهید چرخه امور در خانواده و خانه از دستتان خارج شود. انسان منحرف نیازمند شریک است و برای یافتن چنین شریکی در هر جایی تلاش می‌کند به همین دلیل همواره در پی تجاوز به حق و حقوق دیگران است. در چنین شرایطی جرات ندارید فرزندتان را به نشست، باشگاه ورزشی، پادگان نظامی و ... بفرستید و این همان کابوس است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار