انتخابات قدرت نمایی بزرگ در مقابل دشمن است / همه شاخص‌های ملی با تورم شناخته نمی‌شود

وزیر کشور گفت: انتخابات یک قدرت نمایی بزرگ در مقابل دشمن است که نباید آن را از دست بدهیم.

احمد وحیدی، وزیر کشور امروز در شورای اداری استان کرمان که در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد، با اشاره به نقش سردار سلیمانی در نابودی داعش گفت: شهید سلیمانی راه اربعین را باز کرد.

 او با اشاره به شخصیت شهید رجایی و باهنر و الگو بودن این دو شهید و اینکه در مدت کم مسئولیت یک جریان جاوید ایجاد کردند و در ذهن ملت ما باقی ماندند و چه خوب است دستکاه‌های اداری از آن‌ها الگو بگیرند و هفته دولت بهانه است که بدانیم که الگوی ما این ۲ شخصیت هستند. 

وحیدی بیان داشت: ملت ما علی رغم تلاش‌های دشمن که فکر می‌کنند می‌تواند ایجاد نا امیدی کنند؛ اما ملت هر زمان اخلاص و صداقت می‌بینند، علی رغم مشکلاتی که وجود دارد، در میدان هستند و مردم استقبال گرمی از رئیس جمهور می‌کنند و این نشان از این دارد که رئیس جمهور با مردم است و درد مردم را حس می‌کنند. 

او تصریح کرد: هفته دولت بهانه‌ای است که بدانیم دولت اسلامی است و تلاش برای صداقت و برای رضایت مردم است. 
وزیر کشور بیان کرد: ساده نیست ۲۷.۵ همت در استان کرمان اتفاق بیفتد و این کار کوچکی نیست و این بسیار مهم است که نشان می‌دهد با توجه به فشار‌ها و تحریم‌ها در همین استان ۲۷.۵ همت صورت گرفته و تلاش‌هایی انجام شده است. 

او بیان کرد: یکی از کار‌های ما طی هفته دولت این است که امید را به مردم بنمایانیم و کشور خیلی رشد کرده است و از بیرون هم کسانی هستند این رشد را می‌بینند.

وحیدی با اشاره به اینکه کسی با قدرت غیر قدرتمند وارد معامله نمی‌شود، بیان داشت: شاید در یک شاخص و در تورم مشکل داشته باشیم؛ اما همه شاخص‌های ملی با این شناخته نمی‌شود و در برخی کشور‌ها مثل ترکیه‌تر تورم‌های بزرگ شد پس مسئله ما در این هفته امید دادن است.

او تصریح کرد: بحث بعدی ما طی هفته دولت این است که یک بیعت جدید و حرکت و سال جدید برای کار‌هایی که در دستور کار داریم و داشتیم، صورت گیرد. 
او با اشاره به اینکه در بحث صنایع و معادن و کشاورزی استان کرمان، استان پر توانی است، تصریح کرد: هفته دولت بهانه‌ای است که یک بیعت جدیدی بکینم با روح شهدای بزرگ و بیعت ببندیم که ما این مسیر پرقدرت را ادامه میدهیم.

وزیر کشور بیان داشت: امسال سال انتخابات است و زمینه را جوری بسازیم که مردم مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند و ما باید مشکلات مردم را برطرف کنیم و انتخابات این یک قدرت نمایی بزرگ در مقابل دشمن است که نباید آن را از دست بدهیم.

برچسب ها: انتخابات ، تورم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار