رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور وارد خراسان شمالی شد

رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور برای بررسی وضعیت پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهوری و ارزیابی آن‌ها به خراسان شمالی سفر کرد.

در ششمین روز از هفته دولت حجت الاسلام والمسلمین درویشیان رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور با استقبال استاندار خراسان شمالی، معاونان استاندار وارد خراسان شمالی شد.
حجه الاسلام درویشیان در اولین برنامه سفر خود به استان با نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی دیدار کرد.
او گفت : عزم دولت برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام جدی است و رئیس جمهور بسیاری از طرح‌های مهم را شخصا پیگیری می‌کند.
حجت‌الاسلام درویشیان گفت: همچنین دولت سیزدهم نشست‌های تخصصی برای کاهش مشکلات مردم برگزار می‌کند و تاکید دارد که مسولان استانی همواره پیگیر رفع مشکلات باشند.
بازرس ویژه رئیس جمهور با تاکید بر اجرای مصوبات سفر‌های استانی رییس جمهور، گفت: فراوانی طرح‌های نیمه تمام دوره‌های گذشته دلیل تاخیر در انجام برخی کار‌ها است و از مسوولان استانی می‌خواهیم با اولویت بندی اقدامات لازم را انجام دهند.
حجت‌الاسلام درویشیان گفت: اکنون وضعیت درآمدی دولت افزایش یافته است و امیدوار هستیم بخشی از مشکلات کشور در زمینه‌های مختلف برطرف شود.
او تاکید بر افزایش درآمد مالیات گفت: برآورد می‌شود تا ۲ برابر مبلغ مالیات اخذ شده، فرار مالیاتی در کشور وجود دارد.
حجت‌الاسلام درویشیان گفت : دولت سعی می‌کند با اتخاذ تدابیری از فرار‌های مالیاتی در بخش‌های گوناگونی جلوگیری کند.
او اصلاح نظام بودجه، افزایش اختیارات استاندار در مواردی که نیاز نیست ستاد کشوری ورود کند را نیز از برنامه‌های دولت خواند و آن را در تسهیل امور موثر دانست.
رئیس دفتر بازرسی ویژه‌ی رئیس جمهوری گفت: مصوبات استان را بررسی کردیم تخصیص‌ها در حد انتظار نیست و آقای استاندار و اینجانب پیگیری خواهیم کرد.
بازدید از طرح استفاده پساب بجنورد در پتروشیمی خراسان و برخی پروژه‌های نیمه تمام از برنامه‌های سفر یک روزه رئیس دفتر بازرسی و نماینده ویژه رئیس جمهور در امر مبارزه با فساد به خراسان شمالی است.
استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت مسکن استان، مصوبات سفر، وضعیت راه ها، کشاورزی استان و ... را ارائه کرد و خواستار کمک حوزه‌ی ریاست جمهوری در پیشبرد امور شد.
استاندار از سد بیدواز و گلمندره که در آستانه‌ی افتتاح هستند و پروژه‌های هفته‌ی دولت و کلنگ زنی‌ها، وضعیت بانک‌ها و تسهیلات در استان، وضعیت نهاد‌های حمایتی، توفیق در عدم قطعی گاز، توفیق در تامین گوشت استان، انتقال آب سرانی به داخل استان و ... را تبیین و تشریح کرد و گفت: مهمترین خواسته‌ی ما تخصیص اعتبارات بیشتر برای اجرای مصوبات سفر رئیس جمهوری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.