تودیع و معارفه رئیس پلیس راه جنوب فارس و فرمانده انتظامی لامرد

با حضور فرمانده انتظامی فارس و جمعی از مسئولان، مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس راه جنوب استان و فرمانده انتظامی لامرد برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راه جنوب با حضور فرمانده انتظامی استان و جمعی از مسئولان در سالن شهید نوبخت شهرستان لارستان برگزار شد. 

در این مراسم سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس با تاکید بر اینکه تولید امنیت یک مقوله جمعی است و کارکنان انتظامی به عنوان حافظ آن نیازمند همراهی و همکاری‌های مردم و دستگاه‌های دولتی هستند، گفت: استفاده از ظرفیت‌های برون سازمانی، تقویت سیستم‌های نظارتی و سامانه‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.

او با تاکید بر فراگیری فنون دانش فضای مجازی به صورت تمام و کمال، اظهار کرد: امروزه جنگ ما بیشتر در فضای مجازی است.

در این مراسم سرهنگ مهران احمدی به عنوان رئیس پلیس راه جنوب استان فارس معرفی شد و از زحمات و تلاش‌های سرهنگ حمدالله هوشمند رئیس سابق پلیس راه تجلیل به عمل آمد. 

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد معرفی شد 

با حضور سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان و جمعی از مسئولان، مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان لامرد برگزار شد. 

در این مراسم از زحمات و تلاش‌های سرهنگ محراب زارع پور در زمان تصدی گری فرمانده انتظامی شهرستان لامرد تجلیل و قدردانی و طی حکمی که قرائت شد، سرهنگ محسن لشکری به عنوان فرمانده انتظامی این شهرستان معرفی و منصوب شد.

پیش از این سرهنگ لشکری به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان سرچهان مشغول به خدمت بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
شلممد
۱۰:۵۹ ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
اموال چنین افرادی هم مورد بررسی قرار گیرد بد نیست
آخرین اخبار