سرپرست درمانگاه طب صنعتی شرکت پالایش گاز ایلام خبر داد

ارائه بیش از ۲ هزار خدمت بهداشتی و درمانی به زائران اربعین

سرپرست درمانگاه طب صنعتی شرکت پالایش گاز ایلام از ارائه بیش از ۲ هزار و ۱۳۷ خدمت بهداشتی و درمانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

علی منصوری سرپرست درمانگاه صنعتی شرکت پالایش گاز ایلام از ارائه بیش از ۲ هزار ۱۳۷ خدمت بهداشتی و درمانی به زائران اربعین حسینی از سوی اکیپ مستقر در مسیر زائرین خبر داد و اظهار داشت: این خدمات در قالب ۴ خدمت ارزنده به زوار ارائه شده است.
 
وی افزود: این خدمات شامل یک هزار و ۵۵۰ خدمات دارویی، ۱۲۵ مورد تزریقات، ۱۰۲ مورد پانسمان و ۳۶۰ مورد تست فشار خون بوده که توسط همکاران درمانگاه طب صنعتی و HSE شرکت پالایش گاز ایلام به زائرین عتبات عالیات ارائه شده است.
 
سرپرست درمانگاه طب صنعتی شرکت پالایش گاز ایلام بیان کرد: با همکاری صورت گرفته با بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور بیش از ۷۰ قلم دارویی تأمین و در اختیار همکاران درمانگاه این پالایشگاه برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین قرار گرفته است. 
 
منصوری با بیان اینکه این خدمات بهداشتی و درمانی در مسیر رفت و برگشت زوار اربعین حسینی (ع) انجام می‌شود، مطرح کرد: افزون بر این خدمات، یک دستگاه کانکس مجهز به امکانات پزشکی و ۳ تخت بستری و یک دستگاه آمبولانس مجهز به تجهیزات پزشکی در موکب‌های این پالایشگاه مستقر شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.