مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ:

استقلال اجازه ثبت قرارداد بازیکن آرژانتینی را ندارد/ قرارداد دابو و آل کثیر هنوز ثبت نشده است

فرشید طاهری گفت: باشگاه استقلال تا زمانی که پنجره نقل و انتقالاتش باز نشود اجازه ثبت قرارداد بازیکن آرژانتینی را ندارد.

فرشید طاهری مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ اظهار کرد: مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال دیشب  به پایان رسید و تیم‌هایی که جای خالی در لیست خود دارند می‌توانند ۳ بازیکن آزاد را خارج از نقل و انتقالات تا پایان فصل  بگیرند.  

طاهری درباره اینکه تیم استقلال پنجره نقل و انتقالاتی‎اش بسته شده است، اما یک بازیکن آرژانتینی به خدمت گرفت، گفت: قرارداد این بازیکن را برای ثبت به سازمان لیگ نیاوردند. تیم استقلال یک جای خالی در لیستش دارد و ۲ بازیکن از لیستش خارج کرد البته این تیم تا زمانی که پنجره نقل و انتقالاتش باز نشود در نهایت نمی‌تواند بازیکنی بگیرد.  

او درباره بیانیه باشگاه استقلال مبنی بر اینکه پنجره نقل و انتقالاتی‌اش غیرقانونی بسته شده  و کمیته تعیین وضعیت به نفع این تیم رای صادر کرده است، بیان کرد: کمیته تعیین وضعیت باید تصمیم گیری کند. دبیر کل فدراسیون فوتبال به ما اعلام کرد که پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته است  و این تیم باید خودش این موضوع را پیگیری کند.  

مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره اینکه قرارداد آل کثیر و دابو بازیکنان سپاهان ثبت نشده است، گفت: باشگاه سپاهان درخواست برای ثبت قرارداد این ۲ بازیکن را داده،   اما با توجه به اینکه قرارداد این ۲ بازیکن مشکل دارد در سازمان لیگ ثبت نشده است. اینکه عیسی آل کثیر بتواند به تیم دیگری برود را کمیته تعیین وضعیت تصمیم می‌گیرد.  

طاهری افزود: فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال  شب گذشته به پایان رسید و تیم‌ها قرارداد جدید خود را در سامانه ثبت کردند. به هر حال  سامانه ثبت قرارداد‌ها ساعت ۱۲ شب بسته شد و ما هنوز بررسی نکردیم. شب گذشته نقل و انتقالات خاصی صورت نگرفت و شاید برخی از تیم‌ها قرارداد  برخی از بازیکنان خود را فسخ کرده باشند. ما به خاطر اینکه درگیر نقل و انتقالات لیگ دسته یک هستیم، چون از روز شنبه بازی‌ها شروع می‌شود به همین علت لیست نقل و انتقالاتی لیگ برتر را بررسی نکردیم.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابرهیم
۰۱:۲۳ ۱۰ شهريور ۱۴۰۲
عزیزم این فدارسیون لونگی کجا اجازه میده ال کثیر برای سپاهان بازی کنه یا لونگ یا خدا حافظی با تمام بی حرمتیهایی که به طرفداران و پیراهن لونگ و داوران کرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۰۹ شهريور ۱۴۰۲
من به عنوان هوادار استقلال نمی دانم چرا باید بازیکنان بی کیفیت را با قیمت بالا بگیریم و جوان های خودمان که قیمت مناسب تر و جوانتر و با انگیزه تر هستند را بفروشیم تا در باشگاه های دیگر ستاره شوند و خودمان هم با نداشتن پول از آسیا و این بار کلا از لیگ حذف شویم تا خیال مدیران از حذف همه جانبه استقلال راحت شود. لطفا ستاره بسازید نه بدهی انباشته
آخرین اخبار