آخرین مهلت بخشش اضافه خدمت مشمولان غایب

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت: مشمولان غایب در صورت تعیین تکلیف وضعیت خدمتی تا اول مهر از بخشش اضافه خدمت سنواتی بهره‌مند می‌شوند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به آخرین مهلت بخشش اضافه خدمت مشمولان غایب گفت: تمام مشمولان غایبی که تاکنون نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکرده‌اند یا مشمولان دارای برگ آماده به خدمت که به هر دلیل در اعزام‌های قبل از اول مهر حضور نیافته‌اند، در صورت تعیین وضعیت خدمت تا قبل از زمان از بخشش اضافه خدمت سنواتی بهره‌مند می‌شوند.


مهرداد پناهپوریان افزود: ملاک بخشش فرماندهی معظم کل قوا معرفی و ثبت درخواست مشمولان تا قبل از مهر است و چگونگی غیبت (غیبت اولیه و حضور نداشتن در یگان) یا زمان اعزام به خدمت تعیین شده، بر استفاده مشمولان غایب از بخشش اضافه خدمت تأثیری ندارد.


او  با اشاره به اینکه تبعات دیگر ناشی از غیبت مانند ممنوعیت خروج از کشور یا ممنوعیت ادامه تحصیل کماکان پابرجا است گفت: مشمولان و خانواده‌های آن‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir یا کانال سازمان در پیام‌رسان‌های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

برچسب ها: مشمولان ، غایب ، مهلت ، بخشش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.