شهرداری ارومیه با تمام توان در خدمت زائران اربعین است+فیلم

شهردار ارومیه گفت: شهرداری ارومیه با تمامی قدرت و با استفاده از ظرفیت‌های خود آماده خدمات رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) است.

شهردار ارومیه در حاشیه بازدید از واحدهای خدمات رسان شهرداری به زائران ابا عبدالله الحسین علیه السلام در مرزتمرچین در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شهرداری ارومیه در مسیر پیاده روی اربعین ۲۵۰ دستگاه مینی بوس و ون برای جابجایی زائران از محل پارکینگ‌ها تا پایانه مرزی تمرچین مستقر کرده است و روزانه به بیش از یک هزار نفر از زائران ارائه خدمات می کند.

حسین مهدی زاده با اشاره بر همکاری همه جانبه تمامی دستگاه‌های اجرایی در آئین پیاده‌روی اربعین اظهار کرد: شهرداری ارومیه با تمامی قدرت و با استفاده از ظرفیت‌های خود آماده خدمات رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) است.

وی با اشاره به نیاز خدمات عمومی در پایانه مرزی تمرچین افزود: در کنار اورژانس و نیروی انتظامی حضور آتش نشانان یکی از ملزومات اساسی در یک محل پرتردد با برنامه‌ریزی قبلی است و از این رو آتش‌نشانان شهرداری ارومیه نیز با حضور خود موجب دلگرمی هستند.

مهدی زاده اضافه کرد: حضور ۲ تیم آتش نشان و ۵۰ پاکبان، پذیرایی صبحانه با ظرفیت یک هزار نفری، برپایی محل اسکان یک هزار نفری، بهره‌گیری از ۲۵۰ دستگاه مینی‌بوس و پنج ماشین حمل زباله و ۵۰ باکس فلزی زباله تنها بخشی از ظرفیت‌های شهرداری ارومیه در مرز تمرچین برای ارائه خدمات به زائران است.

 

 

شهردار ارومیه با اشاره به برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز تمرچین ادامه داد: جلسات مختلفی پیرامون برنامه‌ریزی و هماهنگی جهت انجام اقدامات اجرایی در گذرگاه مرزی تمرچین برگزار شده تا بتوانیم خدمات بهتری به زائران اربعین ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه موکب شهرداری از ۲۷ مرداد آماده پذیرای صبحانه و محل استراحت برای زائران است افزود: این خدمات تا ۲۰ شهریور همچنان ادامه دارد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.