سه هزار و ۷۵۱ اثر در مرحله پایانی جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) داوری شد

دبیر اجرایی سومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: کار ارزیابی و داوری سه هزار و ۷۵۱ اثر در مرحله پایانی سومین دوره این جشنواره توسط ۵۰ داور رسانه‌ای شاخص کشور به پایان رسید.

وحدت عماد دبیر اجرایی سومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا (ع) گفت: بیشتر شرکت‌کنندگان در سومین دوره جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) را جوانان بین ۱۷ تا ۳۰ سال تشکیل می‌دهند.

او افزود: این حضور و مشارکت جوانان منجر به شتاب‌گیری تولید و نشر محتوا‌های دینی در قالب‌های نوین (به ویژه در فضای مجازی) همچون پادکست، موشن‌گرافی، فیلم کوتاه در مقایسه با قالب‌های سنتی رسانه همچون مقاله و یادداشت است.

دبیر اجرایی سومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا (ع) ادامه داد: فراخوان جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) بهمن پارسال آغاز شد و تا پایان تیرماه امسال ادامه داشت.

عماد بیان کرد: این جشنواره با اهدافی همچون ارتقای کمی و کیفی محصولات رسانه‌ای با مضامین رضوی و شبکه سازی و تعامل بیشتر با تولید و توزیع کنندگان محتوای رسانه‌ای مرتبط با فرهنگ و سیره رضوی در داخل و خارج از کشور پایه‌گذاری شده است.

او تصریح کرد: سیره رضوی، زائر و زیارت رضوی، وقف و نذر رضوی، خدمت رضوی، هویت مشهد الرضا (ع) و جهاد تبیین محور‌های موضوعی این جشنواره است.

دبیر اجرایی سومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا (ع) تاکید کرد: از دیگر محور‌های این جشنواره بررسی آثار و برکات موقوفات و نذورات به ساحت امام هشتم (ع)، ترویج سنت حسنه وقف و نذر در راستای خدمت رسانی به زائران و مجاوران و نیازمندان به نام مبارک امام رضا (ع) و بازنمایی منش خادمان ویژه امام رضا (ع) همچون خادم الرضا (ع) سردار شهید سلیمانی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار