در گفت‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

طلال سلمان؛ روزنامه نگار برجسته مقاومت اسلامی

معاون امور مطبوعاتی وزارت ارشاد گفت: «طلال سلمان» یکی از عناصر جدی روزنامه‌نگاري جبهه مقاومت است و یک چهره شناخته شده در حمایت از آرمان فلسطین بود.

طلال سلمان الگوی یک روزنامه نگار متعهد و در صحنه است که بدون لکنت با قوت از حق و حقیقت دفاع می‌کند. در لبنان شخصیت‌های سیاسی و رسانه‌ای بسیار فعالی را داریم که سلمان یکی از برجستگان و مشاهیر عالم روزنامه‌نگاری لبنان و جهان اسلام بود. این مرد بزرگ درباره نهضت اسلامی مردم ایران نیز همواره با نگاهی مثبت و حقیقت‌جو به عنوان همراه انقلاب اسلامی فعالیت می‌کرد و در سال‌های قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره با نوشته‌ها و مقالاتش پیام و ندای انقلاب را منعکس می‌کرد.

فرشاد مهدی پور معاون امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره «طلال سلمان» روزنامه‌نگار برجسته و بنیان‌گذار روزنامه «السفیر» لبنان گفت: طلال سلمان از مهم‌ترین روزنامه‌نگاران عرب و چهره‌های شناخته شده این عرصه است. وی در تمام طول فعالیت خود به عنوان یک هوادار جدی جمهوری اسلامی فعال بوده است؛ همچنین علاوه بر این طلال سلمان یک چهره شناخته شده در حمایت از آرمان فلسطین و قدس شریفه و در لبنان به عنوان یکی از عناصر جدی فعالین مقاومت اسلامی بوده است.

وی در پاسخ به اینکه آیا در آینده شاهد چنین روزنامه‌نگاران برجسته‌ای در این عرصه خواهیم بود بیان کرد: به هرحال نسل روزنامه‌نگاران مهم جهان عرب، به دلیل تغییرات سنی و متوقف شدن فعالیت روزنامه‌ها در کشور‌های مختلف و تغییرات سیاسی طبیعتا دچار محدودیت‌هایی شده است، اما به این معنی نیست که ما این تاریخ را حفظ نکنیم و یادآور آن نباشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار