حضور داریوش ارجمند در موکب آستان حضرت معصومه(س)

داریوش ارجمند به همراه جمعی از پیشکسوتان هنرمند سینما و تلویزیون در موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) حضور یافت.

داریوش ارجمند که به همراه جمعی از پیشکسوتان هنرمند سینما و تلویزیون در نشستی با هادی محمودنژاد، مدیر موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) ضمن تشکر از ایجاد چنین موکبی با اشاره به عظمت و جایگاه حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: حضرت کریمه اهل بیت (س) یکی از بانوان بزرگ عالم اسلام هستند که همواره مورد تحسین اهل بیت علیهم السلام بودند.

او افزود: به برکت وجود بانوی بزرگی همچون حضرت معصومه سلام الله علیها و مرقد شریفشان در شهر مقدس قم امروزه حوزه علمیه قم مرکز علوم انسانی و اسلامی است.

این بازیگر پیشکسوت گفت: بزرگان و علمای زیادی به آستان مقدس این بانوی با کرامت عرض ارادت کرده اند و تاریخ، هنر و فرهنگ این مملکت همه در سایه سار خاندان عصمت و طهارت به ویژه این بانوی جلیل القدر است.

او در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از سکوت و سانسور رسانه‌های مدعی آزادی و گردش آزاد اطلاعات در قبال این راهپیمایی با شکوه تاکید کرد: این رسانه‌ها کوچکترین اتفاق ممکن را پوشش رسانه‌ای می‌دهند، اما از این پیاده روی با عظمت و با شکوه هیچ خبری کار نمی‌کنند، افراد زیادی در این گرما و مشکلات به پیاده روی پرداخته اند، البته تحلیل گران آنان خوب عظمت این پیاده روی را درک می‌کنند.

ارجمند در پایان مدد گرفتن از خدای متعال را شرط موفقیت در هرکاری دانست و افزود: هر کاری به ویژه کار هنری اگر مزین به انوار الهی نشود ماندگار نخواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار