خدمت‌رسانی ۱۵۰ موکب به جاماندگان اربعین در سیرجان

معاون فرماندار سیرجان از اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین خبر داد.

سید رحیم رضوی نسب گفت: در طول مسیر، استقرار ۱۵۰ موکب مردمی با خدمات متنوع اعم فرهنگی و توزیع نذورات جهت خدمت به راهپیمایان اربعین تدارک دیده شده است.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری سیرجان با اشاره به بررسی ضعف‌های پیاده روی سال‌های گذشته، اظهار داشت: با توجه به تدابیر پیش بینی شده برای تامین آرامش و امنیت این مراسم، همه امکانات از جمله نیرو‌های امنیتی و انتظامی در کل مسیر مستقر خواهند بود تا امنیت مراسم برقرار و تامین باشد و همچنین اورژانس، مراکز درمانی و هلال احمر نیز در آماده باش کامل هستند.

 او به تدابیر اتخاذ شده برای جابجایی زوار اشاره کرد و افزود: با شهرداری سیرجان و شرکت‌های منطقه گل گهر برای به کار گیری ناوگان حمل و نقل عمومی در مسیر بازگشت و جابجایی مسافران هماهنگی لازم انجام شده است.

او تصریح کرد:مراسم پیاده روی برای دلدادگان و جاماندگان اربعین حسینی و ارادتمندان امام حسین (ع) در روز چهارشنبه ۱۵ شهریورماه مصادف با اربعین حسینی از میدان امام علی (ع) آغاز می‌شود و تا حرم مطهر امام زاده علی (ع) به پایان می‌رسد.

جلسه ستاد اربعین شهرستان به منظور هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی علیه‌السلام با حضور مسولان مواکب مردمی و مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان معاون سیاسی امنیتی فرمانداری سیرجان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مدیران در محل فرمانداری برگزار و اعضای ستاد به بحث و تبادل نظر در خصوص هماهنگی و انسجام بیشتر در هر چه با شکوه برگزار شدن مراسم جاماندگان اربعین حسینی پرداختند.

برچسب ها: جاماندگان ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار