مهاجم خارجی پرسپولیس مشخص شد

یحیی گل محمدی بالاخره مهاجم‌مورد نظرش را پیدا کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس مدت هاست به دنبال جذب مهاجم خارجی است تا ضعف خود در خط حمله را به این واسطه پوشش دهد و در این مدت با گزینه‌های مختلفی مذاکره شده و هرکدام به دلیلی به نتیجه نرسیده است.

گفته می‌شود ۲ مهاجم برزیلی بعد از بررسی‌های فراوان مورد تایید یحیی گل‌محمدی قرار گرفتند و قرار است مذاکرات نهایی با آن‌ها برای پیوستن به جمع سرخپوشان انجام شود که یکی از این ۲ مهاجم فصل گذشته در سوپرلیگ چین بازی کرده است.

با این تفاسیر و با توجه به قوانین جذب خارجی در لیگ برتر ایران و شرط آزاد بودن بازیکن، تنها گزینه سازگار با این اطلاعات، جاناتان دا سیلوا، مهاجم برزیلی فصل گذشته تیم رانگ چنگ چین است؛ این مهاجم در سال ۲۰۲۲ در لیگ چین رتبه پنجم را کسب کرده تا شرایط حضور در لیگ ایران را دارا باشد.

این مهاجم ۳۳ ساله و ۱۸۵ سانتیمتری،  بیشتر عمر خود را در لیگ‌های شرق آسیا از جمله کره و چین سپری کرده و در مقطعی کوتاه هم در فوتبال فرانسه حضور داشت. ارزش فعلی او در سایت ترانسفر مارکت، ۳۰۰ هزار یورو است.

حال باید منتظر ماند و دید تکلیف نهایی حضور او در لیگ برتر ایران چه خواهد شد.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۱۸ شهريور ۱۴۰۲
چرا این همه هزینه میکنین وقتی خودتون لیگ تون رو قبول ندارین نه ورزشگاهی نه تماشاگری بهتره لیگ عربستان رو دنبال کنین کلی از هزینه جلو میفتین لیگ عربستان هم جذابیت بازیکن داره هم جذابیت ورزشگاه هم جذابیت تصویر در حد لیگ اروپا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۱۸ شهريور ۱۴۰۲
توروخدا بس کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۱۸ شهريور ۱۴۰۲
همش از هوره درمیاد حرفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۳ ۱۷ شهريور ۱۴۰۲
همش دروغه این درویش توان خریدن اوساگونا هم نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۳ ۱۷ شهريور ۱۴۰۲
کی دیگه لیگ ایرانو نگاه میکنه بس که توی این چند سال عقب مونده ورزشگاه‌های قدیمی چمن‌های مزخرف بدون VAR این خرجای اضافه هم الکیه به نظرم کلا لیگ ایران تعطیل بشه بهتره کلی از منابع ملی ذخیره میشه
Iran (Islamic Republic of)
عاشق وطن.
۰۵:۰۲ ۱۸ شهريور ۱۴۰۲
جلو ول خرجیهای آقا زادها را بگیرن این فوتبال که سالی از تبلیغات وپخش تلویزیون ۱۰هزار میلیارد سود دار واسه اقایون یه فوتبالی هست وما جوانان اینم شما،بگو جم شه هرچی بشه کی۳ هیچی نمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۱۶ شهريور ۱۴۰۲
چرا همیشه بازیکن مسن؟؟
آخرین اخبار