اجرای مرحله دوم طرح حامیم با حضور ۳۰۰ دانشجو در گلستان

طرح حامیم با شرکت ۳۰۰ دانشجوی فعال سیاسی و فرهنگی در گلستان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد ذوالفقاری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد گلستان با بیان اینکه دانشجویان به عنوان حلقه میانی بین مردم و مسئولان هستند، گفت: امسال مرحله دوم طرح حامیم با هدف توانمند سازی دانشجویان فعال در عرصه‌های مختلف با حضور ۳۰۰ نفر از دانشجویان به مدت یک هفته در استان برگزار می‌شود.

او افزود: در طرح حامیم به مدت یک هفته در خدمت دانشجویان خواهیم بود و محل استقرار دانشجویان خواهران در دانشگاه فرهنگیان (پردیس خواهران) و برادران در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان است.

دبیر اجرایی طرح «حامیم» افزود: افتتاحیه طرح حامیم در ساعت هشت صبح روز شنبه ۱۸ شهریور و اختتامیه مراسم در روز پنجشنبه ۲۳ شهریور با حضور استاندار گلستان و مسئولان استانی در سالن خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد گلستان گفت: در طرح حامیم مطالبی متناسب با آموزش‌های رسمی کشور در قالب دروس معارف و آموزه‌های بنیادین اسلامی به دانشجویان ارائه خواهد شد و برگزاری نشست‌ها و جلسات متنوع با موضوع جهاد تبیین از دیگر برنامه‌های شاخص طرح حامیم است.

او افزود: ده درصد این دانشجویان پس از پایان دوره استانی به طرح ملی حامیم معرفی خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.