تاخیر در تحویل خودرو‌های طرح جوانی جمعیت بعد از گذشت یکسال

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از تاخیر یکساله تحویل خودرو‌های طرح جوانی جمعیت شرکت ایران خودرو خبر داد.

تاخیر در تحویل خودرو از سوی شرکت‌های خودروساز مدت هاست متقاضیان را به دردسر انداخته است. بار‌ها این موضوع مطرح شده، اما تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است. عده‌ای از متقاضیان سال گذشته در طرح جوانی جمعیت شرکت ایران خودرو ثبت نام کرده اند، اما تاکنون خودرویی دریافت نکرده‌اند. 

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام و عرض ادب، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام اربعین حسینی، خواهش می‌کنم در مورد تاخیر خودرو‌های ثبت نامی شرکت ایران خودرو هم گزارشی تهیه کنید بار‌ها این موضوع را از ارگان‌های مختلف پیگیری کرده ایم، اما تاکنون هیچ پاسخی دریافت نکردیم. حدود ۳ ما از تکیل وجه می‌گذرد و حدود ۲۰ روز فاکتور شده است، اما هر بار با دلایل گوناگون مانند عرضه نشدن پلاک از سوی راهور تحویل خودرو را به تاخیر می‌اندازند. بنده در طرح جوانی جمعیت سال مهر سال گذشته ثبت نام کرده ام بعد از یکسال همچنان خودرویی دریافت نکرده ام تعداد افرادی که با تاخیر تحویل خودرو مواجه شده اند بسیار زیاد است.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۵ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
با سلام بنده هم در طرح مادران ۱۴۰۱ برنده سورن پلاس شدم وقرار شدکه تیره ماه ۱۴۰۲تحویل بدن که نشد وتکمیل وجه هم در آذر انجام شده الان چند روز مونده به یکسال اما هنوز خبری از طرف ایران‌خودرو نشده تو روخدا جواب بدین این چه وضعه تحویل دادنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۰۸ دی ۱۴۰۲
بنده هم مهر ۱۴۰۱ در طرح مادران دنا پلاس فروش یکساله ثبت نام کردم ۱۶۰ میلیون واریز کردم و مهر ۱۴۰۲ هم تکمیل وجه کردم قرار بود ۳۰ مهر تحویل بدن متاسفانه خبری نشد تا اینکه ۲۲ آذر فاکتور شد و گفتند تا ۳۰ آذر تحویل میدیم باز هم تحویل ندادند بماند ، مجدد فاکتور را برگشت دادند و تمام مراحل رو حذف نمودند . نمیدانم دلیل این همه تاخیر برای چیست این در صورتیه که پارکینگشمون مملو از انواع خودرو هست .
Iran (Islamic Republic of)
SABER
۰۸:۴۲ ۱۸ شهريور ۱۴۰۲
بنده هم بهمن ماه برنده سورن پلاس شدم و خرداد ماه تکمیل وجه کردم و قرار بود 15 مرداد فاکتور بشه ولی نشده و هربار علت های متعدد از سوی ایرانخودرو ذکر میشه.برای تهیه این پول کلی تو دردسرافتادیم لطفا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۱۶ ۱۷ شهريور ۱۴۰۲
باسلام بنده هم شهریور سال گذشته ثبت نام واردیبهشت ماه تکمیل وجه کردم ولی با گذشت بیش از یکسال خودرو ام را دریافت نکرده ام.
آخرین اخبار