به منظور تخلیه آب ورودی به پل‌ها؛

۳ پل در جاده بیرجند - سرایان احداث و تعریض شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیرجند از اجرای عملیات احداث، تعریض و افزایش دهانه ۳ پل در محور بیرجند - سرایان خبر داد.

خیری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیرجند با اشاره به اجرای طرح عمرانی احداث، تعریض و افزایش دهانه ۳ دستگاه پل در محور بیرجند - سرایان با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال گفت: در فصل زمستان و هنگام بارندگی‌ها این پل‌ها جوابگوی حجم آب ورودی نبود و آب از روی سطح جاده عبور می‌کرد و مشکلاتی را برای مردم در پی داشت که با انجام این عملیات حجم آب ورودی به دهانه پل به راحتی تخلیه خواهد شد.

او افزود: هدف از اجرای این عملیات افزایش ایمنی تردد، نگهداری راه، تسهیل در عبور و مرور به خصوص در فصل زمستان و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی است.

خیری اظهار کرد: همچنین از ابتدای سال تاکنون خدمت رسانی به کاربران جاده‌ای از جمله خط کشی محور‌های سطح حوزه استحفاظی، نصب تابلو علائم و بنر برای ایمن‌تر شدن محورها، تعمیر و باسازی گاردریل در چند نقطه از محور‌های حوزه، لکه گیری‌های موضعی در محور‌های روستایی، ایمن سازی و اصلاح مسیر کوهستانی سایت تقی قنبر، روکش آسفالت حفاظتی در چند محور و تسطیح محور‌های روستایی، احداث شانه راه، لایروبی آبروها، تخلیه دهانه پل‌ها و ریزش برداری در برخی مسیر‌ها از جمله مواردی بوده که انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیرجند گفت: بر حسب اولویت و ترافیک محور‌ها نگهداری و ایمن سازی سایر راه‌های ارتباطی زیرپوشش این اداره با توجه به اعتبارات و میزان تخصیص ابلاغی در سال با جدیت پیگیری و اقدام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.