غرق شدن ۲ نفر در آب‌های ساحلی محمودآباد

رئیس هیات نجات غریق شهرستان محمودآباد از غرق شدن ۲ نفر در آب‌های ساحلی محمودآباد و روستای ساحلی چاکسر سرخ رود خبر داد.

تقی ربیع نیا رئیس هیات نجات غریق شهرستان محمودآباد گفت: جوان ۲۶ ساله اهل تهران همراه سه دوست خود در منطقه ساحل دارایی محمودآباد اقدام به شنا در دریای مواج و در پایان ساعت کاری ناجیان غریق کرده بود که جان خود را از دست داد.

او با بیان اینکه پیکر این غریق هنوز پیدا نشد، افزود: گروه‌های امداد و نجات با قایق در حال گشت زنی برای پیدا کردن جنازه این جوان تهرانی هستند.

رئیس هیات نجات غریق شهرستان محمودآباد ادامه داد: یک فرد ۴۷ ساله اهل فریدونکنار نیز شامگاه دیروز در آب‌های ساحلی منطقه چاکسر بخش سرخ رود اقدام به شنا در منطقه ممنوعه کرده بود که به علت مواج بودن دریا و عدم آشنایی به فن شنا جان خود را از دست داد و پیکر این غریق ساعت ۱۱:۳۰ امروز در منطقه درویش آباد از آب بیرون کشیده شد.

تقی ربیع نیا با بیان اینکه ساعت فعالیت ناجیان غریق از ساعت ۸ تا ۲۰ است، گفت: شنا در ساعت نابهنگام، نا آشنایی به فنون شنا، عدم توجه به مواج بودن دریا و تذکرات ناجیان غریق علت غرق شدن این دو نفر شده است.

رئیس هیات نجات غریق شهرستان محمودآباد با اشاره به حضور گسترده مسافران در سواحل شهرستان محمودآباد، از گردشگران خواست از شنا در ساعات پایانی فعالیت ناجیان غریق و مناطق ممنوعه خودداری کنند.

برچسب ها: غرق شدن ، دریای خزر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار