ملی پوش دوومیدانی:

برای کسب بهترین نتیجه در هانگژو می‌جنگم

کیهانی گفت: من خودم را در رشته‌های سرعتی مسابقات قهرمانی دوومیدانی کشور محک زدم تا برای هانگژو آماده شوم.

حسین کیهانی ملی پوش دوومیدانی درباره اینکه سطح مسابقات قهرمانی کشور چطور بود، گفت: با توجه به اینکه تیم ملی دوومیدانی برای بازی‌های آسیایی بسته شده بود به خاطر همین همه قهرمانان هر رشته در این رقابت‌ها حضور نداشتند البته شرایط برگزاری مسابقات عالی بود و از مسئولان فدراسیون دوومیدانی از جمله ربانی و سپهرزاد تشکر می‌کنم که این رقابت‌ها را برگزار کردند.

وی افزود: من خودم را در رشته‌های سرعتی از جمله ماده ۴۰۰ متر با مانع و ۸۰۰ متر محک زدم و بچه‌ها به شوخی انتقاداتی کردند. برنامه خودم و مربی‌ام این بود که یک مقدار سرعت خود را تقویت کنم که در بازی‌های آسیایی که ۳ هفته دیگر مانده است بتوانم یک نتیجه قابل قبول بگیرم و در این مسابقات احتیاج داشتم تا سرعتم را تقویت کنم.

کیهانی گفت: شرایطم خوب است و اردویی در شهرکرد تا بازی‌های آسیایی دارم و فدراسیون دوومیدانی هم هماهنگی‌های لازم را انجام داده است. صددرصد نمی‌توانم قول مدال بدهم، چون بازی‌های آسیایی قابل پیش بینی نیست و همانطور که کسب مدال طلا از سوی من در دوره گذشته قابل پیش بینی نبود، این دوره هم مشخص نیست. شرایط فرق کرده و رقبای آماده‌ای دارم و ورزشکاران ژاپن، هند و چند ورزشکار آفریقایی که برای کشور‌های عربی می‌دوند شرایط خوبی دارند و در مسابقات بزرگی شرکت کردند، اما باز من تلاش خود را می‌کنم. من ورزشکاری هستم که در میدان مسابقه هیچ وقت کم نگذاشتم و نمی‌گذارم و ان شا الله برای بهترین نتیجه می‌جنگم.   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کاظم صحابی فرد
۰۷:۴۵ ۱۹ شهريور ۱۴۰۲
البته حسین کیهانی با رکورد 8.46.71 دقیقه در رده 39 آسیاست حالا چرا یک جوان را نبردند جای سوال دارد؟ امیر زمان پور و بنیامین یوسیفی شایسته تر و قابل اعتماد تر بودند
Iran (Islamic Republic of)
کاظم صحابی فرد
۰۷:۴۰ ۱۹ شهريور ۱۴۰۲
آیا مستقیم از ارتفاع بالای شهر کرد به سطح دریا محل مسابقات هانگژو رفتن درست است؟ البته مدیران بی دانش تیم ملی علم شان این اندازه قد نمی دهد ...
Iran (Islamic Republic of)
کاظم صحابی فرد
۱۳:۲۰ ۱۸ شهريور ۱۴۰۲
خوبه فقط قرار هست از مدال بگیران تست خون بگیرند امیدواریم در تست هم سربلند باشید
Iran (Islamic Republic of)
کاظم صحابی فرد
۰۷:۱۲ ۱۸ شهريور ۱۴۰۲
از سال 2019 در مسابقات دوومیدانی فقط نمونه تست خون برای سنجش دوپینگ گرفته می شود ...
آخرین اخبار