مصرف ۴۸ میلیون و ۳۵۸ هزار متر مکعب سی ان جی در چهارمحال و بختیاری

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری، از مصرف ۴۸ میلیون و ۳۵۸ هزار مترمکعب گاز سی ان جی در استان خبر داد.

ساسان تیموری گفت: با هدف ارتقاء سطح ایمنی و بررسی نحوه سوخت رسانی در جایگاه‌های سی ان جی به خودرو‌های دوگانه سوز، مسئولان و کارشناسان با بازدید‌های دوره‌ای نسبت به عرضه خدمات مطلوب جایگاه‌های سی ان جی به شهروندان اطمینان می‌یابند.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به اینکه طرح دوگانه‌سوز کردن خودرو‌های عمومی برای وانت‌بار‌های سبک و تاکسی‌های شهری به صورت رایگان و برای مسافربر‌های اینترنتی با استفاده از یارانه دولتی همچنان ادامه دارد، افزود: مالکان این خودرو‌ها با بهره بردن از این فرصت و تأثیر مطلوب اقتصادی آن در سبد سوخت خانوار خود، بهتر است هر چه زودتر با ثبت‌نام اینترنتی در سامانه GCR.NIOPDC.IR برای گازسوز کردن وسلیه نقیله خود اقدام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: مردم استان می‌توانند با شماره گیری ۰۹۶۲۷ با مطرح کردن پرسش‌های خود، انتقاد‌ها و پیشنهادهایشان را در خصوص عملکرد مجاری عرضه سوخت با کارشناسان مرکز پاسخگویی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در میان بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.