برنامه های هفته دفاع مقدس در صدا و سیمای مرکز خلیج فارس

برنامه‌های هفته دفاع مقدس صدا و سیمای مرکز خلیج فارس اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به مناسبت بزرگداشت سالگرد هفته دفاع مقدس، صداوسیمای مرکز خلیج فارس ویژه برنامه‌های "اوج اقتدار"، "رزم آورد" و "پلاک هشت" را تهیه و تولید کرده و برروی آنتن می‌برد.

 برنامه اوج اقتدار در قالب ترکیبی و با بخش‌های آرم، گزارش از نمایشگاه و دستاورد‌های نظامی در استان، سرود‌های مناسبتی و دفاع مقدسی، پرداختن به وصیت نامه و خاطرات شهدا و گزارش از شهرستان‌ها است که در ۷ قسمت ۷۵ دقیقه‌ای به تهیه کندگی مریم آبسیه در هفته دفاع مقدس از ساعت ۱۷ از رادیو خلیج فارس برروی آنتن می‌رود.

مسابقه رادیویی رزم آورد، در ۷ قسمت به تهیه کنندگی معصومه ناصری در هفته دفاع مقدس هر روز از صدای خلیج فارس پخش می‌شود.

این مسابقه با هدف سرگرمی و تفریحی و ارائه اطلاعات عمومی در دو بخش اطلاعات عمومی و زندگینامه شهدا و در قالب آیتم‌های کوتاه و ایستگاهی تقدیم مخاطبان می‌شود.

برنامه پلاک هشت نیز به تهیه کنندگی عبدالمهدی ذوالفقار پور  در هفت قسمت ۶۰ دقیقه‌ای هرشب با آغاز هفته دفاع مقدس ساعت ۲۱ از سیمای خلیج فارس پخش می‌شود.

پلاک هشت زنده از محل نمایشگاه هفته دفاع مقدس واقع در محل پارک غدیر بندرعباس تقدیم مخاطبان خواهد شد.

دعوت از فرماندهان نیرو‌های نظامی مستقر در هرمزگان، بیان توانمندی‌های دفاعی نیرو‌های مسلح استان ، بیان خاطرات رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس، مصاحبه با خانواده‌های شهدا، معرفی کتاب‌های دوران دفاع مقدس هرمزگان، تصاویر حضور رزمندگان هرمزگانی و سرود‌های حماسی از بخش‌های مختلف این برنامه است.

پوشش رژه نیرو‌های مسلح استان به مناسبت هفته دفاع مقدس از شبکه خلیج فارس

مراسم رژه نیرو‌های مسلح استان هرمزگان ۳۱ شهریور به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان کشوری، استانی و مردم غیور هرمزگان از شبکه استانی صداوسیمای خلیج فارس بطور زنده پخش می‌شود.

 

برچسب ها: دفاع مقدس ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.