دایر بودن مراکز اهدای خون در روز رحلت حضرت رسول اکرم و شهادت امام رضا (ع)

مدیرکل انتقال خون مازندران از فعالیت مراکز اهدای خون در روز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) خبر داد.

دکتر عبداله محمدی فیروزجایی مدیرکل انتقال خون مازندران ضمن تسلیت این ایام و قدردانی از مشارکت مردم نوعدوست مازندران در پویش نذر خون ،گفت: پایگاه‌های انتقال خون ساری، بهشهر، بابل، آمل، تنکابن و چالوس روز‌های پنج شنبه و شنبه مصادف با رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) از ساعت ۸ الی ۱۲:۳۰ فعال می‌باشند و آماده خدمت رسانی به اهداکنندگان خون خواهند بود.

او افزود: پایگاه انتقال خون قائم شهر نیز از ساعت۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ و پایگاه نور از ۸ الی ۱۲ در روز پنج شنبه ۲۳ شهریور و پایگاه انتقال خون رامسر ۲۵ شهریور روز شهادت امام رضا (ع) از ساعت ۸ الی ۱۲ فعال است.

مدیرکل انتقال خون مازندران با بیان اینکه روز شهادت امام رضا (ع) آخرین روز از پویش نذر خون با شعار اهدای خون فرهنگ حسینی نذر عاشقان است؛ هم استانی‌های واجد الشرایط اهدای خون را به شرکت در این امر خداپسندانه دعوت کرد و گفت: مردم استان می‌توانند به مراکز اهدای خون یادشده در این ایام تعطیل مراجعه کنند و در پویش نذر خون شرکت کنند.

دکتر محمدی فیروزجایی با قدردانی از همراهی و همدلی مردم عزیز استان با بیماران نیازمند به خون، افزود: مازندران دارای ۴۷ مرکز درمانی و بیمارستان است و حدود ۱۴ هزار بیمارخاص (تالاسمی، هموفیلی، سرطانی و دیالیزی) دارد که این بیماران از مصرف کنندگان دائمی خون و فرآورده‌های خونی هستند.

او گفت: ذخایر خون استان در حال حاضر ۶ روز است و گروه‌های خونی o مثبت و o منفی بیشتر مورد نیاز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار