کسب مقام سوم توسط تیم تپانچه دختران آذربایجان‌غربی

دبیر هیئت تیراندازی آذربایجان غربی از کسب مقام سوم تیمی تپانچه در چهارمین المپیاد استعداد‌های برتر توسط دختران آذربایجان‌غربی خبر داد.

اشکان یوسف حقی دبیر هیئت تیراندازی آذربایجان‌غربی گفت: مسابقات المپیاد استعداد‌های برتر به میزبانی استان اصفهان با حضور تیم‌های تیراندازی از ۲۷ استان کشور در بخش دختران و پسران در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه مسابقات تیراندازی استعداد‌های برتر کشور با حضور ۲۸۳ ورزشکار دختر و پسر در اصفهان آغاز شده، افزود: این مسابقات در رده سنی نوجوانان بوده که مسابقات بخش دختران در روز ۱۹ شهریور برگزار و نتایج آن اعلام و تیم تیراندازی آذربایجان‌غربی در بخش تفنگ‌بادی بخش دختران مقام سوم و در بخش تیمی تپانچه دختران نیز مقام سوم کشوری را کسب کردند.

یوسفی ادامه داد: طی امروز تیم‌های تیراندازی آقایان پذیرش و فردا مسابقات استعدادی‌های برتر بخش آقایان نیز برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت تیراندازی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در چهارمین مرحله المپیاداستعداد‌های برتر تیراندازی خانم‌ها اسرا رمضانی، دنیا ارشد نیا، بهاره واثق در تیم تپانچه و الینا بایرام زاده، السا عسگرزاده، آیشین ولیزاده در بخش تفنگ‌بادی به‌صورت تیمی توانستند مقام سوم کشوری را کسب کنند.

به گفته یوسفی، این مسابقات با حضور ۱۴۴ تیرانداز دختر از ۲۷ استان به میزبانی استان اصفهان و در سالن شهید زرین و سالن شهید خزایی فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.